اخبار داغ

با حضور فعالین عرصه جهادی و سازندگی بسیج دانشجویی یزد انجام شد:

بازدید از مناطق محروم جنوب کرمان و برنامه‌ریزی برگزاری اردو جهادی + تصاویر

بازدید از مناطق محروم جنوب کرمان و برنامه‌ریزی برگزاری اردو جهادی + تصاویر
با حضور جمعی از اعضای گروه جهادی فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) دانشگاه یزد و مسئولین جهادی و سازندگی بسیج دانشجویی استان در مناطق محروم جنوب کرمان از منطقه محروم زهکلوت کرمان بازدید به عمل امد و مقدمات برگزاری اردو جهادی در این بخش در آستانه سال جدید فراهم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از یزد؛ هفته گذشته با حضور جمعی از اعضای گروه جهادی فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) دانشگاه یزد  و مسئولین جهادی و سازندگی بسیج دانشجویی استان در مناطق محروم جنوب کرمان از منطقه محروم زهکلوت کرمان بازدید به عمل امد و مقدمات برگزاری اردو جهادی در این بخش در آستانه سال جدید فراهم شد.

گفتنی است نادری مسئول گروه جهادی فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) دانشگاه یزد پیرامون این اردو در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی اظهار داشت: اردو جهادی ده روزه  از نوزدهم الی بیست و هشتم اسفند ماه در روستای صابر آباد از توابع بخش زهکلوت شهرستان رودبار جنوب کرمان برگزار می شود افزود: علاقه مندان به شرکت در این اردو جهادی جهت ثبتنام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه یزد مراجعه کنند و یا با شماره ۰۹۳۸۳۱۶۹۴۴۱تماس برقرار کنند.

مسئول گروه جهادی فاطمة الزهرا (س) بسیج دانشجویی دانشگاه یزد به برنامه بازدید و شناسایی منطقه صابر آباد و زهکلوت اشاره کرد و خاطر نشان کرد: علی رغم برخی تلاش های صورت گرفته این مناطق هنوز به شدت در محرومیت به سر می برد و و مردم این ناحیه از بسیاری از ابتدایی ترین امکانات رفاهی  نظیر سرویس بهداشتی، حمام، مسجد وخانه بهداشت و مراکز درمانی و... بی بهره هستند.

وی تصریح کرد: به همین منظور گروه های مختلفی از دانشجویان با توجه به تخصص و مهارت های آنان در قالب تیم ها عمرانی و سازندگی، بهداشتی و درمانی و فرهنگی سازماندهی شده اند که جهت خدمت رسانی و محرومیت زدایی به منطقه اعزام خواهند شد.

نادری به پیگیری های اعضای گروه جهادی و مسئولین جهادی بسیج دانشجویی برای تامین تجهیزات و لوازم و اقلام مورد نیاز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: با این وجود هنوز اقلام و وسایل زیادی مورد نیاز است که تهیه نشده و افراد علاقه مند به سهیم شدن در این کار خیر و اردو جهادی می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای مردم شریف این منطقه محروم به پایگاه ی بسیج دانشگاه یزد تحویل دهند یا به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۴۰۰۷۸۶۴۹۴۹ بانک صادرات به نام احمد نادری یا شماره حساب بانک انصار بنام گروه جهادی فاطمه الزهرا(س) ۳۴۱۰-۴۲-۸۸۰۳۲۱۶-۱ واریز کنند.














, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه