اخبار داغ

تقدیر از سرباز فداکار مریوانی در نهمین جشنواره جوان سرباز ارتش

تقدیر از سرباز فداکار مریوانی در نهمین جشنواره جوان سرباز ارتش
نهمین جشنواره جوان سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین لشکری به میزبانی نیروی دریایی ارتش در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  زریوار خبر، این مراسم که مزین به نام بزرگوار حضرت علی اکبر(ع) بود، 35 نفر از کارکنان وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران که در محورهای 9 گانه "سرباز، دفاع، امنیت و اقتدار ملی"؛ "سرباز، ایثارگری و فداکاری(شهید و جانباز)"؛ "سرباز، وظیفه شناسی و اقدام برجسته"؛ "سرباز، امور فرهنگی، هنری و تبلیغاتی"؛ سرباز، خلاقیت، ابتکار و فنآوری"؛ "سرباز، ورزش و تربیت بدنی"؛ "سرباز، نظم و انضباط اجتماعی"؛ سرباز، مسئولیت پذیری و خانواده"؛ و "سرباز سازندگی و تفکر بسیجی"؛ بعنوان نفرات برتر برگزیده انتخاب شده بودند  مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این مراسم همچنین از محمد باختر سرباز فداکار مریوانی نیز تقدیر ویژه به عمل آمد.

اواخر آذر ماه سالجاری "محمد باختر"، سرباز اهل مریوان که در پادگان عجب شیر مشغول انجام خدمت وظیفه سربازی است، که در حین تلاش برای نجات سگ گرفتار شده در سیم خاردار اطراف پادگان، به علت انفجار مین پایش را از دست داد.
 
موج خبری این اتفاق و فداکاری سرباز مریوانی در اغلب رسانه های کشور به عنوان اقدام فداکارانه و قابل تقدیر جوان مریوانی منعکس شد. اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان مریوان با شنیدن خبر بازگشت این سرباز از وی دیدار و عیادت کردند.

انتهای پیام/
 
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زریوار خبر،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه