اخبار داغ

کریمی قدوسی:

مردم آماده تغییر دولت هستند/ لزوم اجماع کاندیداهای اصولگرا در انتخابات

مردم آماده تغییر دولت هستند/ لزوم اجماع کاندیداهای اصولگرا در انتخابات
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مردم آماده تغییر دولت هستند اما از طرفی نگران انتخاب گزینه مناسب از طرف اصولگرایان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد کریمی قدوسی در گفتگو با صبح توس اظهار کرد: در شرایط فعلی باید در بین نیروهای اصولگرا وحدت و اجماعی صورت بگیرد تا بتوانند در انتخابات به نتیجه مطلوبی و حداکثری دست یابند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: فردی قادر به تجمیع اصولگرایان است که از چهره محبوبی در سطح جامعه برخوردار باشد و تنها شخص که توان این کار را دارد آقای رئیسی است.

,

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث انتخابات ریاست جمهوری برخی از جریان‌ها و رسانه‌ها از صحبت‌های بنده سوءبرداشت کرده و گفته‌اند من از طرف آقای رئیسی مأمور شده‌ام تا ورود ایشان  به انتخابات را اعلام کنم.

,

کریمی تصریح کرد: بنده هیچ ملاقات و یا تماسی با ایشان نداشتم ولی ازآنجایی‌که در چند ماه اخیر سفرهای استانی متعددی در کشور  داشتم و در بین مردم حضور پیداکرده بودم، مردم درخواست کرده‌اند که شخصی مثل حجت الاسلام رئیسی در عرصه انتخابات حضورداشته باشد.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه حجت‌الاسلام رئیسی هنوز اعلام آمادگی نکرده‌اند، گفت: این‌یک مطالبه مردمی است و در نشست «جمنا» که اخیراً در تهران برگزار شد، رأی‌گیری صورت گرفت، حجت‌الاسلام رئیسی نفر اول در این رأی‌گیری شدند.

,

وی در خصوص شرایط موجود در جامعه بیان کرد: مردم از شرایط موجود در دولت به‌شدت ناراضی هستند زیرا کشور ازلحاظ فرهنگی، اقتصادی، معیشتی و حتی سیاست داخلی و خارجی نیز از وضیعت خوبی برخوردار نیست.

,

کریمی با اشاره به اینکه مردم ما آماده تغییر دولت هستند، یاد یادآور شد: با این وجود نگران انتخاب گزینه مناسب از طرف اصولگرایان هستند و تنها حجت‌الاسلام رئیسی می‌تواند وحدت بین اصولگرایان را به وجود آورد که او یک گزینه حداکثری در انتخابات است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه