اخبار داغ

کاروان دانشجویان کلیبر به اردوهای راهیان نور اعزام شد

کاروان دانشجویان کلیبر به اردوهای راهیان نور اعزام شد
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کلیبر گفت: کاروان دانشجویان کلیبر به اردو راهیان نور و مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کلیبر خبر؛ روشن محمدی صبح امروز در حاشیه اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور اظهار داشت: امروز ۲ دستگاه اتوبوس در قالب ۶۰ نفر از خواهران و برادران دانشجوی کلیبر مزین به نام شهیدان ایوب جعفری و امیر اصلان پورجعفر  به مناطق جنوب به عنوان راهیان نور اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلیبر خبر,

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کلیبر به‌ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین معرفی شهدا به‌عنوان الگوهای درست به جوانان گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جوان کشور و آشنایی جوانان و نوجوانان با ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان از راه‌های مبارزه با هجمه نرم دشمنان است.

,

وی با بیان اینکه دشمنان امروز از طریق جنگ نرم و هجمه فرهنگی قصد توطئه علیه جوانان و نوجوانان را دارند خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین معرفی شهدای هشت سال دفاع مقدس به‌عنوان الگو می‌توانند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند و بنابراین ضرورت دارد از همه ظرفیت‌های موجود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره گیریم و شعار امسال راهیان نور که ” من یک انقلابی ام” را در خود متبلور سازیم.

,

, , , , , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه