اخبار داغ

آبدرمانی طبیعی و بدون دخالت هیچ ماده شیمیایی/

معجزه آبگرم گیوی در معالجه امراض پوستی و درد مفاصل

معجزه آبگرم گیوی در معالجه امراض پوستی و درد مفاصل
ایستی سو( آبگرم گیوی ) برای معالجه امراض پوستی و مفصلی مثل رماتیسم و درد مفاصل و همچنین برای لطافت و نرمی پوست مفید است و از تاسیسات مناسبی برخوردار است که در ایام نوروز نظر گردشگران و میهمانان داخلی و خارجی را جلب کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، آب معدنی یا مجتمع آبدرمانی گیوی در حدود 5 کیلومتری شهر گیوی کنار جاده اردبیل - خلخال در پایین دست جاده دسترسی سد گیوی قرار گرفته است که همه روزه مبزبان میهمانان و گردشگران می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

این آبگرم در ارتفاع 1720 متری از سطح دریا واقع شده و میزان آبدهی آن 2/5 لیتر در ثانیه و دمای آب 52 درجه سانتی گراد است.

,

اما وجه تمایزی که تنها آبگرم گیوی با سایر آبگرم های شهرستان های اردبیل، سرعین و مشکین شهر دارد؛ خاصیت درمانی آن می باشد که بطور طبیعی و بدون دخالت هیچ ماده شیمیایی به دست می آید.

,

ایستی سو (آب گرم گیوی) برای معالجه امراض پوستی و مفصلی مثل رماتیسم و درد مفاصل و همچنین برای لطافت و نرمی پوست مفید است و از تاسیسات مناسبی برخوردار است که امروزه نظر گردشگران و میهمانان داخلی و خارجی را جلب کرده است.

,

آبدرمانی گیوی از برخورد رشته‌های آهکی و توده آذرین بوجود آمده باشد، که برای بیماری‌های اعصاب، متابولیکی، پوستی و گوارشی مفید است بطوری که شاید کمتر مجموعه آبدرمانی های منطقه دارای چنین فواید درمانی باشند.

,

این آب گرم یکی از زیباترین مناظر و چشم‌اندازهای طبیعی در سرزمین گیوی کنار دست باغات، در موازات غار یخگان و سد گیوی به شمار می‌رود که همه ساله در ایام نوروز و تابستان، مسافران زیادی از شهرهای دور و نزدیک و گردشگران خارجی را به خود جلب می‌کند.

,

دیگر تفاوت این آبگرم با سایر آبگرم های استان؛ مثلث گردشگری شهر گیوی است که منطقه نمونه گردشگری را در این منطقه به وجود آورده است؛ بطوری که به شعاع 1 کیلومتری از شمال به منطقه گردشگری غار یخگان(بوزلوق) از غرب به منطقه نمونه گردشگری سد گیوی و از شرق باغات میوه و ... شهر گیوی را در اختیار دارد.

,

این آبگرم ضمن اینکه دورنمای زیبایی را برای گردشگران و میهمانان به وجود آورده است دارای جاده دسترسی استاندارد و آسفالته نیز می باشد.

,

این آب گرم در مسیر جاده خلخال به گیوی - اردبیل قرار دارد و با توجه به این که رودخانه زیبای گیوی چای و باغ‌های 2 طرف رودخانه نیز در مسیر این جاده و در پایین دست آب گرم قرار دارند باعث بوجود آمدن مجموعه زیبا و طبیعی گردشگری در این منطقه شده که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

,

منطقه جنوب استان اردبیل شامل دو شهرستان خلخال و کوثر می‌باشدکه در این دو شهرستان در مجموع 6 آبگرم معدنی شناسایی شده است که 3 چشمه به نام‌های ایستی سو (آبگرم گیوی)، داش حمام و مجموعه آب های قنات های داخل شهر گیوی در شهرستان کوثر و 3 چشمه به نام‌های آبگرم گرمخانه و آبگرم خوشنامه و آبگرم تیل در شهرستان خلخال می‌باشد.

,

 

,
آبگرم گیوی در معالجه امراض پوستی و درد مفاصل معجزه می کند
,
آبگرم گیوی در معالجه امراض پوستی و درد مفاصل معجزه می کند
,
آبگرم گیوی در معالجه امراض پوستی و درد مفاصل معجزه می کند
,
آبگرم گیوی در معالجه امراض پوستی و درد مفاصل معجزه می کند
, آبگرم گیوی در معالجه امراض پوستی و درد مفاصل معجزه می کند, آبگرم گیوی در معالجه امراض پوستی و درد مفاصل معجزه می کند, آبگرم گیوی در معالجه امراض پوستی و درد مفاصل معجزه می کند,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/, انتهای پیام/]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه