اخبار داغ

مدیر طرح‌های عمرانی دانشگاه یاسوج:

۴ پروژه ملی عمرانی دانشگاه یاسوج در حال احداث است

۴ پروژه ملی عمرانی دانشگاه یاسوج در حال احداث است
مدیر طرح‌های عمرانی دانشگاه یاسوج از در دست اجرا بودن ۴ پروژه عمرانی در این دانشگاه خبر داد و گفت: این پروژه ها از محل اعتبارات ملی در حال ساخت است که در سال های آینده به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، محمد غلامی در نشست با اصحاب رسانه  یکی از دغدغه های مدیریت این دانشگاه را تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی‌های که در تابستان سال جاری از سوی مدیریت دانشگاه انجام شد خوشبختانه کارهای خوبی انجام شده که مهمترین آن افزایش ظرفیت خوابگاه دانشجویی به 650 نفر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی اظهار کرد: در این رابطه هم اکنون تمامی خوابگاه های خودگردان این دانشگاه حذف شده و حتی هزینه های حمل و نقل نیز کاهش یافته است.

,

مدیر طرح های عمرانی دانشگاه یاسوج با بیان اینکه هم اکنون 4 پروژه ملی در دانشگاه یاسوج در حال اجراست، تصریح کرد: احداث دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده منابع طبیعی، استخر ورزشی و ساختمان مرکزی دانشگاه از جمله این پروژه‌ها است.

,

غلامی با بیان اینکه در گذشته طرح فاز اول سازه دانشکده فنی و مهندسی با هزینه 11 میلیارد تومان برآورد شده بود، تاکید کرد: در دوره مدیریت جدید دانشگاه یاسوج این پروژه مورد بازبینی قرار گرفت و سیستم سازه‌ای متناسب با شرایط اقتصادی کشور با هزینه 5 میلیارد تومان تغییر یافت.

,

وی پروژه احداث دانشکده فنی و مهندسی 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز است ادامه داد: پیمانکاری با 100 سال سابقه برای اجرایی کردن فاز اول احداث دانشکده فنی و مهندسی انتخاب شده که توانسته در کمتر از 3 ماه فنداسیون مرحله نهایی آن به اتمام رسید.

,

مدیر پروژه های عمرانی دانشگاه یاسوج احداث دانشکده منابع طبیعی را دومین پروژه این دانشگاه عنوان کرد و افزود: این پروژه از سال 87 آغاز و تا قبل از سال 95 تنها 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با پیگیری‌های انجام شده و تسریع در روند اجرایی هم اکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

,

وی پروژه احداث استخر ورزشی دانشگاه یاسوج را سومین پروژه در دست اجرای این دانشگاه عنوان کرد و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع از سال 82 عملیات اجرایی آن آغاز شد و تا قبل از سال 95 تنها در حد طراحی اولیه بود.

,

غلامی اضافه کرد: پروژه ساختمان مرکزی دانشگاه یاسوج چهارمین پروژه ملی این دانشگاه است که از سال 87 آغاز و هم اکنون با 40 درصد پیشرفت فیزیکی امسال سقف آنان در حال تکمیل شدن و تا هفته آینده نهایی می‌شود و تا مهرماه سال 97 افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه