اخبار داغ

دومین مجمع بسیج گرمی برگزار شد

دومین مجمع بسیج گرمی برگزار شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی گفت: ارتقاء کیفی برنامه ها واستفاده از ظرفیت های بسیج برای حل مشکلات مردم درعرصه های مختلف از اهداف برگزارای مجمع بسیج است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیفار، حسن نوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی در این همایش که در مسجد سرچشمه گرمی برگزار شد با بیان این که ملت ایران تنها ملتی است که در برابر هجمه های دشمنان مقاومت و ایستادگی می کند بسیجیان را به هم افزایی و حرکت در هدف واحد و اولویت بندی شده و پرهیز از اعمال سلایق شخصی در تولید و اجرای برنامه ها فراخواند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیفار,

 

,

سرهنگ نوری هدف از برگزاری مجمع بسیج را ارتقاء کیفی برنامه های بسیج، حل مشکلات مردم و استفاده از ظرفیت های بسیج در عرصه های مختلف فرهنگی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و دیگر عرصه ها عنوان کرد و افزود: برای تقسیم بندی، شناسایی و مدیریت بهتر مشکلات کمیته های مختلف از جمله کمیته فضای مجازی، نظارت بر باشگاه ها ورزشی، کمیته روستایی، دانش آموزی و کمیته های دیگر در عرصه هایی که نیاز باشد ایجاد خواهد شد.

,

 

,

وی از پرداخت بیش از 2 میلیارد تومان تسهیلات در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داد و افزود: با پرداخت این مبلغ تسهیلات برای بسیجیان و جوانان جویای کار در 12 عرصه و با به ثمر نشستن این طرح‌ها برای 450 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی صورت گرفته است.

,

 

,

سرهنگ نوری هم اندیشی و تولید فکر و تلاش برای رفع موانع و مشکلات جامعه با حفظ اتحاد و یکپارچگی را از ماموریت های بسیج عنوان کرد و از بسیجیان خواست با طرح موضوع در جلسات ظرفیت ها را شناسایی و آسیب و تهدیدات را احصا و برای تبدیل تهدیدات به فرصت تلاش کنند.

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
 
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه