اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم هشدار داد:

مخلان امنیت در چهارشنبه سوری دستگیر می شوند

مخلان امنیت در چهارشنبه سوری دستگیر می شوند
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: هماهنگی های لازم با مقام قضایی جهت دستگیری مخلان نظم و امنیت صورت گرفته و همچنین با یگانهای امدادی، بیمارستان، پایگاه های اورژانس و ایستگاه های آتش نشانی در خصوص این شب هماهنگی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی رباط نیوز، سرهنگ فرامرز عبدالله زاده پاشاکی در گفت وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران گشت های یگان امداد، کلانتری ها و کارمندان ستادی در شب چهارشنبه سوری حضور ۱۰۰درصدی داشته و امنیت، آسایش و آرامس شهروندان را در آخرین شب چهارشنبه سال در معابر و خیابان ها برای شهروندان برقرار می کنند.
وی افزود: ماموران این پلیس با استقرار در نقطه های شلوغ و پرتردد در قالب پاس های پیاده، گشت های خوردویی و موتوری در شب چهارشنبه آخر سال امنیت و آرامش را به مردم رباط کریم هدیه می کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم تأکید کرد: پلیس در شب چهارشنبه با سرنشینان خودروهای مختلفی که اقدام به سد معبر، دور دور، ایجاد آلودگی صوتی، پرتاب ترقه از داخل خودرو می کنند، به شدت برخورد کرده و این خودروها تا پایان تعطیلات نوروزی ۹۶ توقیف و سرنشینان آن ها دستگیر می شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در پایان گفت: هماهنگی های لازم با مقام قضایی جهت دستگیری مخلان نظم و امنیت صورت گرفته و همچنین با یگانهای امدادی، بیمارستان، پایگاه های اورژانس و ایستگاه های آتش نشانی در خصوص این شب هماهنگی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز،,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه