اخبار داغ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد در کاهش نرخ بیکاری رتبه نخست کشور را کسب کرد

کهگیلویه و بویراحمد در کاهش نرخ بیکاری رتبه نخست کشور را کسب کرد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:این استان از لحاظ کاهش نرخ بیکاری، رتبه نخست را در میان استان‌های کشور به دست آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، سیدموسی خادمی پیش از ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امسال نرخ بیکاری در تعدادی از استان‌های کشور از جمله فارس، قزوین، قم، لرستان، مازندران و کهگیلویه و بویراحمد کاهش یافت که در این میان، استان ما موفق به کسب رتبه نخست در کاهش نرخ بیکاری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ، سیدموسی خادمی پیش از ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امسال نرخ بیکاری در تعدادی از استان‌های کشور از جمله فارس، قزوین، قم، لرستان، مازندران و کهگیلویه و بویراحمد کاهش یافت که در این میان، استان ما موفق به کسب رتبه نخست در کاهش نرخ بیکاری شد.,

وی افزود: نرخ بیکاری استان از 17.7 درصد در سال 94 به 13.3 درصد در سال 95 کاهش یافت که دستاورد بزرگی برای استان محسوب می‌شود.

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کاهش 4.4 درصدی نرخ بیکاری نتیجه تلاش بخش دولتی و خصوصی استان است، گفت: با وجود این، ما هنوز هم حدود 25 تا 26 هزار بیکار در استان داریم، بنابراین باید برای کاهش بیشتر نرخ بیکاری تلاش کنیم.

,

خادمی عنوان کرد: ما معتقد هستیم که با همکاری، تلاش و کار مداوم می‌توان توسعه و پیشرفت استان را رقم زد که این امر از یک سو نیازمند تلاش مدیران دولتی و بخش خصوصی و از سوی دیگر نیازمند حمایت رسانه‌ها از طریق امید دادن به مردم است.

,

وی با بیان اینکه امسال جلسات شورای برنامه‌ریزی منسجم و قابل قبول بود، گفت: در سال 96 برنامه داریم که حداقل ماهیانه یک جلسه شورای برنامه‌ریزی برگزار شده و در این جلسات بیشتر به مباحث توسعه‌ای استان ورود کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه