اخبار داغ

رئیس پلیس راهور استان:

اجرای طرح پارکومتر در معابر شهری اصفهان/ هدف ما برگرداندن نظم ترافیکی به خیابان‌های شهر است

اجرای طرح پارکومتر در معابر شهری اصفهان/ هدف ما برگرداندن نظم ترافیکی به خیابان‌های شهر است
سرهنگ رضایی با اشاره به اجرای طرح پارکومتر در برخی از معابر شهری اصفهان، گفت: هدف عمده ما از اجرای این طرح، برگرداندن نظم ترافیکی به خیابان‌های شهری اصفهان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس پلیس ‌راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز، در مورد خودروی مکانیزه ثبت تخلفات ثابت جاده‌ای استان اصفهان اظهار کرد: استفاده برای ارتقا نظم ‌بخشی به معابر شهری اصفهان اولویت به ‌کار گیری این خودرو است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

سرهنگ رضا رضایی با بیان اینکه هزینه این خودرو توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهر اصفهان پرداخت شده است، گفت: توقف های دوبله، توقف در حریم تقاطع ها، توقف در ایستگاه های اتوبوس یا تاکسی از جمله تخلف هایی است که توسط این خودرو ثبت می‌گردد.

,

وی با بیان اینکه این حرکت دارای بُعد عملیات روانی است، تأکید کرد: به دنبال تشویق شهروندان به استفاده از خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی و پارکینگ های عمومی هستیم تا کمتر شاهد وقوع تخلف های گفته شده باشیم.

,

رییس پلیس ‌راهنمایی و رانندگی استان اصفهان همچنین با اشاره به اجرای طرح پارکومترها در برخی از معابر شهری اصفهان، گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان خیابان های مرکزی و شمال جنوبی شهر اصفهان را نسبت به نصب پارکومترها پوشش دهیم.

,

سرهنگ رضایی با بیان اینکه با اجرای این طرح، در حوزه عدالت و سهم پارک اقدام خوبی انجام می‌گیرد، اظهار کرد: شهروندان می توانند به میزان مشخصی، ساعت پارک خودرو داشته باشند.

,

وی با تصریح اینکه شهروندان قطعاً هزینه‌ای نیز برای آن پرداخت خواهند کرد،‌گفت: هدف عمده ما این هست که با اجرای این طرح، نظم ترافیکی را به خیابان های شهری اصفهان برگردانیم.

,

رییس پلیس ‌راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در خصوص اجرای مرحله اول طرح نصب پارکومتر در معابر شهر اصفهان، اظهار کرد: چهارباغ بالا، شیخ صدوق، توحید، شمس آبادی از جمله خیابان هایی است که در مرحله اول اجرای این طرح مجهز به پارکومتر خواهند شد.

,

سرهنگ رضایی به همه شهروندان و رانندگان توصیه کرد: با عنایت و توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفر ایمن و شهر سالم را برای خود و هم دیگر شهروندان به ارمغان بیاورند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه