اخبار داغ

فعال دانشجویی:

عمل به توصیه های رهبری تنها راه برون رفت مشکلات / انتخاب اصلح وظیفه همگان می باشد

عمل به توصیه های رهبری تنها راه برون رفت مشکلات / انتخاب اصلح وظیفه همگان می باشد
امسال یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی در راه است، و وظیفه همه ما رای دادن و حضور پرشور در انتخابات است اما یک وظیفه مهم دیگر ما انتخاب فرد اصلح هست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دانشجو سلام» با توجه به فرا رسیدن سال نو  و پشت سر گذاشتن سالی پر فراز و نشیب وارد سال جدیدی شدیم  که  از سوی مقام معظم رهبری  به عنوان سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال نامگذاری شده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «دانشجو سلام» ,

در این رابطه گفتگویی با مجید نادم از فعالین دانشجویی دانشگاه آزاد انجام دادیم .مجید نام سال 95 را سالی پرفراز و نشیب دانست ، گفت: سال 1395 به پایان رسید،سالی که پر از فراز و نشیب در عرصه سیاست و اقتصاد و معیشت مردم بود.سالی که اتفاقات تلخ زیادی رقم خورد حادثه منا ،پلاسکو،حادثه خان طومان سوریه و...

,

این فعال دانشجویی گفت: با این وجود  باید سال 95 رو با تمام این اتفاقات کنار بگذاریم و به دنبال این باشیم که در سال جدید چه اقداماتی باید برای منافع کشو انجام بدهیم.

,

وی با اشاره به رشادتهای مدافعین حرم که برای تامین امنیت در مرزهای بیرونی ازکشور دفاع می کنند گفت: ضرورت دارد که در این ایام به فکر مدافعینی که نه عید دارند نه لباس نو و نه خانواده،باشیم چرا که آن ها رفتند تا ما با خیال راحت  نوروز را در امنیت کامل جشن بگیریم از اینرو همیشه مدیون این عزیزان خواهیم بود.

,

این فعال دانشجویی، با توجه به نقش مقام معظم رهبری در مقابله با تهدیدات دشمن خاطرنشان کرد: همه باید برای سلامتی رهبرمعظم انقلاب  دعا کنیم چرا که تا زمانی که سایه ایشان بر سر کشور باشد هیچ قدرتی توانایی تهدید ما را ندارد.

,

وی با توجه به روحیه ساده زیستی مقام معظم رهبری گفت: باید قدر این وجود و نعمت عظیم را بدانیم  چراکه ایشان با تمام بی مهری های داخلی و خارجی که روبرو می شوند اما همواره به فکر مردم  و حل مشکلات مردم است و می توان گفت به تنهایی پرچم دفاع از کشور و منافع مردم را به دست گرفته و انشاله بزودی این پرچم را به دست صاحب اصلی خود می رساند.

,

مجید نادم ، باتوجه به انتخابات ریاست جمهوری در سال جدید گفت: امسال یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی در راه است،  و وظیفه همه ما رای دادن و حضور پرشور در انتخابات است اما یک وظیفه مهم دیگر ما انتخاب فرد اصلح هست، فرد اصلح یعنی انتخاب درستی که مقام معظم رهبری روی آن تاکید دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه