اخبار داغ

فعال رسانه ای استان گلستان در یادداشتی آورده است؛

اگر بهار را دیده اید آدرس خانه باغداران و سیل زدگان را هم به او نشان دهید

اگر بهار را دیده اید آدرس خانه باغداران و سیل زدگان را هم به او نشان دهید
یکی از فعالان رسانه ای استان گلستان در یادداشتی در خصوص خسارت های ناشی از سیل و سرما زدگی باغات غرب گلستان گلستان در سال 95، طی یادداشتی آورده است؛ اگر بهار را دیده اید آدرس خانه باغداران و سیل زدگان را هم به او نشان دهید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "اسماعیل البرزی" از فعالان رسانه ای استان گلستان در یادداشتی آورده است؛ زمستان سپری شد و با وجود رونمایی از ویترین سبز بهار  و برچیده شدن بساط خشم طبیعت که در نقاب سیل و یخبندان، بخش هایی از غرب گلستان را در نیمه دوم سال گذشته در چنگال خود گرفتار کرده بود اما هنوز هم چهره هایی در گلستان زردی پاییز و سردی زمستان را به یادگار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

تیر و ترکش های وقوع سیل در روستاهای شرق کردکوی و یخبندان کم سابقه در روستاهای بندرگز و کردکوی که مزارع، منازل مسکونی و باغات مرکبات را به ویرانکده ای بدل کرده بود گویا قرار نیست از پیکره ی رنجور و نحیف روستاییان رخت بربندد.

,

باید اعتراف کرد؛ در روزهایی که بازار ثبت عکس های یادگاری صاحب منصبان در کنار منازل ویران و کودکان عریان ساکن روستاهایی نظیر دنگلان داغ بود و صورت های رنگ پریده ی روستاییانِ محتاج به سقفی برای خوابیدن را به آمدن فردایی بهتر نوید می داد؛ کمتر کسی فکر می کرد که گذشت روزها و شب ها، حس مسئولیت پذیری برخی مدیران را با خود به صفحات سیاه دفترچه خاطرات پیوند بزند.

,

اما همان شد که نباید می شد.

,

در روزهایی که باغداران گلستانی حاصل یک سال زحمت و تلاش خود را به میهمان ناخوانده ای مانند یخبندان سپرده بودند بازار دلجویی ها و وعده های رنگین و دلگرم کننده ی مسئولان چنان داغ جلوه می نمود که گویی تمام ظرفیت ها و امکانات بسیج خواهد شد تا هیچ باغداری زمستان سیاه ۹۵ را در کنج خاطراتش ماندگار نکند.
 اما باز هم همان شد که نباید می شد.

,
,

این روزها نه خبری از تحقق وعده های شیرین مدیران در دنگلان است و نه خبری از کمک های بلا عوض و تسهیلات کم بهره ای که دولت به باغداران وعده داده بود و تاسف بارتر آنکه هنوز مبالغ خرید تضمینی مرکبات باغداران مستاصل هم پرداخت نشده است.

,

پاییز و زمستان رفت اما هنوز هم زردی پاییز و سردی زمستان بر صورت آسیب دیدگان غرب گلستان و سیاهی وعده ها بر چهره ی وعده دهندگان به یادگار مانده است.

,

شاید کمی تدبیر و دلسوزی بتواند بهار را در چهره زخم خوردگان از خشم طبیعت هویدا کند.

,

نمایندگان مردم در مجلس ، استاندار ، فرمانداران ، اگر بهار را دیده اید آدرس خانه سیل زدگان و باغداران را هم به او نشان دهید .

,

" من به سرما عادت داشتم ، وعده لباس گرم تو مرا از پای درآورد "

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه