اخبار داغ

تا پایان روز پنجم نام نویسی؛

چند نفر داوطلب انتخابات شوراها در استان اردبیل شدند؟

چند نفر داوطلب انتخابات شوراها در استان اردبیل شدند؟
دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل از ثبت نام یک هزار و 957 دوطلب تا پایان پنجمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سبلان‌ما کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اردبیل گزارشی از وضعیت پنجمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان را منتشر کرد که طبق این آمار یک هزار و 957 داوطلب تا پایان پنجمین روز ثبت نام، در این استان داوطلب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان از این تعداد  428 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و 1529 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا ثبت نام کرده اند.

,

 ماریا موسوی دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: 51 نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اردبیل از بانوان و 1906 نفر نیز مرد هستند.

,

وی تصریح کرد: 238 نفر در روز اول، 291 نفر در روز دوم، 395 نفر در روز سوم، 523 نفر در روز چهارم و 510 نفر نیز در روز پنجم ثبت نام کرده اند.

,

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل خاطرنشان کرد: از مجموع ثبت نام کنندگان 545 نفر دارای سابقه ی عضویت در ادوار شورا و 1412 نفر بدون سابقه عضویت در شوراهای ادوار گذشته هستند.

,

ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا 6 فروردین ماه سال 96 در فرمانداری ها و بخشداری های سراسر کشور ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه