اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش:

پذیرش و اسکان 27 هزار نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کُردستان

پذیرش و اسکان 27 هزار نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کُردستان
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: از ابتدای فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در استان، بیش از 57 هزار و 125 نفر روز میهمان در مراکز اقامتی استان پذیرش شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، "رشید قربانی" مدیر کل آموزش و پرورش استان کُردستان گفت: از ابتدای فعالیت ستاد های اسکان استان تا کنون 27 هزار و 151 نفر میهمان در قالب 6 هزار و 232 خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش و اسکان داده شدهاند که این تعداد شامل 57 هزار و 125 نفر روز میهمان می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

وی اظهار کرد: در نوروز 96 تعداد 17 مرکز پذیرش در سطح شهرستانها و مناطق استان برای ارائه خدمات و تسهیلات سفر به میهمانان فرهنگی پیش بینی شده است که از این تعداد سه  مرکز در سنندج مستقر میباشد.

,

 

,

به گفته قربانی در نوروز 96 تعداد 238 مدرسه با دو هزار و 274 کلاس و اتاق برای اسکان میهمانان فرهنگی مهیا شده است و حدود 600 نفر به عنوان عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان و مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند.

,

 

,

فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان از روز جمعه 27 اسفند ماه 95 آغاز شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه