اخبار داغ

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی:

دولت عملکرد مناسبی در حوزه اقتصاد مقاومتی نداشته است /اقدام جدی مسئولان برای روان سازی تولید و ایجاد اشتغال

دولت عملکرد مناسبی در حوزه اقتصاد مقاومتی نداشته است /اقدام جدی مسئولان برای روان سازی تولید و ایجاد اشتغال
دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به عدم موفقیت دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: برای تحقق شعار سال لازم است قوانین متعددی که در خصوص اشتغال و برای رونق تولید مصوب شده است در مجلس و هیات دولت جدی گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسن حسینی شاهرودی دبیر کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نسل شاهوار شاهرود با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» گفت: شعار اقتصاد مقاومتی در طول چند سال گذشته توسط مقام معظم رهبری چندین بار به عنوان شعار سال انتخاب شده و سیاست های کلان آن در سه مقوله فرهنگ سازی، ساختار سازی و اقدام و عمل به مسئولان کشور اعلام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود ,

وی با بیان اینکه در مقوله فرهنگ سازی فهم مشترک از شرایط اقتصادی بین تمام مسئولان و مردم به وجود آمده است اما در مقوله ساختار سازی و اقدام و عمل هنوز به جایگاه مد نظر دست نیافته ایم اظهار کرد: برای تحقق شعار سال لازم است قوانین متعددی که در خصوص اشتغال و برای رونق تولید مصوب شده است در مجلس و هیات دولت جدی گرفته شود.

,

عضو خانه ملت افزود: قانون رفع موانع تولید، قانون مالیات ها، قانون نظام جامع مالیاتی، قانون نظام جامع گمرکی، قوانین تامین اجتماعی و قوانین کار مسیر را برای تولید و اشتغال بیشتر در کشور فراهم کند.

,

حسینی با تاکید بر اقدام مسئولان به جهت روان سازی تولید و ایجاد اشتغال در کشور اذعان کرد: یکی دیگر از وظایف مسئولان آن است که باید محصولات تولید کنندگان داخلی کشور را با محصولاتی که از به صورت قاچاق یا قاچاق رسمی از دیگر کشورها وارد کشور می شود قابل رقابت کنند و در این راستا اقدامی عملی داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه متاسفانه دولت در سال گذشته اقدام مناسبی در حوزه اقتصاد مقاومتی انجام نداد بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز در بیانات خود چندین بار این نکته را متذکر شدند که مردم از وضعیت موجود اقتصادی گله مند هستند و اقتصاد مقاومتی هنوز عملیاتی نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه