اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید استان اعلام کرد:

پرداخت وام قرض‌الحسنه به 2313 ایثارگر قزوینی

پرداخت وام قرض‌الحسنه به 2313 ایثارگر قزوینی
مدیرکل بنیاد شهید استان بیان کرد: طی سال گذشته، به دو هزار و 313 نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان قزوین وام قرض‌الحسنه از صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا حقایق‌پور، در گفت‌وگو با  صبح قزوین گفت: طی سال گذشته، 237 میلیارد و 85 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به دو هزار و 313 نفر از اعضای صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین پرداخت شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: از مبلغ وام یاد شده، یکصد و 28 میلیارد و 695 میلیون ریال به یک هزار و 300 نفر از خانواده شهدا و یکصد و 8 میلیارد و 390 میلیون ریال به یک هزار و 13 نفر از خانواده جانبازان پرداخت شد.

حقایق‌پور با بیان اینکه تلاش برای رفع مشکلات مالی خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان از مهمترین وظایف ماست، اذعان کرد: در این راستا راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین نقش بسزایی داشته است. 

وی خوداتکایی، حفظ شان و کرامت، بهبود وضعیت اقتصادی و خوداتکایی خانواده‌های شاهد و ایثارگر را از مهمترین اهداف پرداخت وام قرض‌الحسنه، صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین برشمرد. 

حقایق‌پور با اشاره به اینکه صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین سال 72 در بنیاد شهید و امور ایثارگران تاسیس شده است، گفت: 90 درصد سرمایه این صندوق از سوی اعضا و 10 درصد آن توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تامین شده است.

وی ادامه داد: وام قرض‌الحسنه صندوق شاهد به اعضا اعم از والدین، همسران و فرزندان شهدا، جانبازان حقوق‌بگیر بنیاد و همسران جانباز متوفی حقوق‌بگیر بنیاد پرداخت می‌شود. 

این مسئول افزود: در سال گذشته به فرزندان شهدا 15 میلیون ریال و مابقی اعضای صندوق شاهد، به اندازه پس‌اندازشان تا سقف یکصد و 50 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه پرداخت شد. 

وی گفت: پرداخت وام به اعضای صندوق شاهد شرایط خاصی نمی‌خواهد و افرادی که عضو این صندوق باشند، به راحتی می‌توانند وام دریافت کنند؛ مدت بازپرداخت وام سه ساله است و با پرداخت دو سوم مانده بدهی می‌توانند دوباره از صندوق وام دریافت کنند. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه