اخبار داغ

روسفیدی بهار طبیعت در گرمی+تصویر

روسفیدی بهار طبیعت در گرمی+تصویر
درحالی‌که مردم گرمی خود را برای حضور در طبیعت و برپایی جشن سیزده‌ بدر آماده می کردند بارش برف و سرمای هوا مانع از این اقدام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیفار، درحالی‌که مردم خود را برای حضور در طبیعت و برپایی جشن سیزده‌ بدر آماده می کردند بارش برف و سرمای هوا مانع از این اقدام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیفار,

 

,

13فروردین یا سیزده بدر، بسیاری در شهرستان گرمی مانند سایر مناطق کشور میخواستند باحضور در دل طبیعت  آخرین روز از  تعطیلات نوروزی خود را سپری کنند اما امسال بارش برف هم‌زمان با سیزدهمین روز بهار، چهره  طبیعت را  در گرمی سفیدپوش و مردم این شهر را غافلگیر کرد.

,

 

,

کاهش چشمگیر دما هوای بهاری را دگرگون کرده و بارش برف وسرما در سطح دامان طبیعت  به اوج خود رسید و بسیاری از مناطق طبیعی را  سفید پوش کرد.

,

 

,

با اینکه بارش برف با ایام شکوفه دهی درختان به ویژه درختان زردآلو، شلیل و...مقارن شده و باعث نگرانی باغداران، اما از طرفی باعث خوشحالی کشاورزان و دامداران شده است.

,

 

,

بهار و نوروز سرآغاز میلاد طبیعت و سیزده‌بدر فرصتی برای شادی و سرور در ایران باستان است و در سیزده‌بدر آنچه را که در سال کهنه شاهد بوده‌ایم به فراموشی سپرده و به پیشواز سالی پر از نشاط، شادی، تلاش و کار و کوشش می‌رویم.

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه