اخبار داغ

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

عملکرد دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی قابل دفاع نیست/ تعداد زیادی کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل در کشور وجود دارد

عملکرد دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی قابل دفاع نیست/ تعداد زیادی کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل در کشور وجود دارد
عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی قابل دفاع و نتیجه بخش نبوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در گفتگو با صبح توس اظهار کرد: عملکرد دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی خوب نبوده چرا که مشکلات باقی مانده است بطوریکه این عملکرد دولت به هیچ عنوان  قابل دفاع نبوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

نماینده مردم مشهد وکلات در مجلس تصریح کرد: امروز در کشور ما شاهد رکود، بیکاری و گرانی هستیم و زمانی می توان گفت که مشکلات بر طرف شده است که این سه موًلفه بر طرف شود.

,

 

,

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مبنا اقتصاد مقاومتی در سال جدید مبنی به کنترل داخلی واشتغال است وآن لازمه کنترل واردات و قاچاق آن  است.

,

 

,

 قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: لازمه این کار هم تسهیل در امر تولید داخلی و بر طرف نمودن  مشکلات مالیاتی بنگاههای اقتصادی وکارخانه ها، ایجاد بستری مناسب برای سرمایه داری در کشور است.

,

 

,

نماینده مردم مشهد وکلات در مجلس با اشاره به عملکرد دولت در زمینه اشتغال افزود: ما تعداد زیادی کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل در کشوروجود دارد و تا به امروز در زمینه اقتصادی ما از دولت نتیجه ای ندیده ایم.

,

 

,

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: اگر ما از همین ظرفیت های موجود اقتصادی در کشور استفاده کنیم می توانیم  تعداد زیادی شغل ایجاد کرده   و نا به سامانی موجود را کنترل نماییم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه