اخبار داغ

در ستاد شئونات فرهنگی-مذهبی اسدآباد مطرح شد؛

پیش‌بینی حضور هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف/تبلیغات انتخاباتی در این مراسم معنوی ممنوع است+تصاویر

پیش‌بینی حضور هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف/تبلیغات انتخاباتی در این مراسم معنوی ممنوع است+تصاویر
امروز در نشستی با حضور امام جمعه، رؤسای ادارات، هیأت مذهبی، هیدت امنای مساجد و اصحاب رسانه شهرستان برنامه‌های مختلف در مراسم معنوی اعتکاف تهیه و تدوین شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار  آوای سیدجمال؛ در این نشست امام جمعه اسدآباد گفت: امر اعتکاف یک فرصت گرانقدر برای مردم به خصوص جوانان است که با سه روز زوره‌داری دست از امور روزمره کشیده و به عبادت بپردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با تأکید بر اینکه اجر و ثواب خدمات‌رسانی به معتکفین کمتر از عبادت نیست، گفت: باید همه مسئولان و خیرین خود را در این امر مهم معنوی دخیل کنند.

,

, ,

امام جمعه اسدآباد با تقبل هزینه خواهران و برداران حوزه علمیه که در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کنند، گفت: دانشگاهها هم باید در تشویق دانشجویان به حضور در این مراسم پرفیض اقدام کنند.

,

وی با تأکید بر کمک خیرین در زمینه برگزاری مراسم اعتکاف، گفت: اگر بتوانیم حتی یک جوان را به سمت خدا و در راستای تقویت اعتقادات دینی او گام برداریم، کار بزرگی را انجام داده‌ایم.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد هم با اشاره به اینکه 8 مسجد در سطح شهرستان اسدآباد برای برگزاری مراسم اعتکاف مهیا شده است، اظهار کرد: از این تعداد 4 مسجد در شهر و 4 مسجد  در روستاهاست.

,

, ,

حجتالاسلام حسین گروسی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در مسجد جامع شهر اسدآباد از هیأت امنا خواست که مراسم ختم و ترحیم در این ایام در آن مسجد برگزار نشود.

,

وی از ادارات خدمات‌رسان نیز خواست که در طول سه روز مراسم اعتکاف قطعی آب، برق و گاز وجود نداشته باشد.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد همچنین از برگزاری مراسم اعتکاف دانش‌آموزی در این شهرستان برای اولین‌بار خبر داد و گفت: این مراسم معنوی در مسجد ولی‌عصر(عج) در شهرک جانبازان برگزار میشود.

,

, ,

وی با اشاره به پیش‌رو بودن ایام انتخابات پیش‌رو، گفت: افراد داوطلب حق تبلیغات در این ایام در مساجدی که مراسم معنوی اعتکاف برگزار میشوند، را ندارند.

,

گروسی از شهرداری نیز خواست نسبت به جمع آوری زباله‌های مساجد برگزاری مراسم اعتکاف اقدام کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه