اخبار داغ

فرماندار گلپایگان:

۱۰۰ هزار مسافر و گردشگر در نوروز امسال از گلپایگان بازدید کردند

۱۰۰ هزار مسافر و گردشگر در نوروز امسال از گلپایگان بازدید کردند
فرماندار گلپایگان گفت: ۲۵ هزار خودروی شخصی و اتوبوس در ایام نوروز وارد گلپایگان شده است و ۱۰۰ هزار مسافر و گردشگر در نوروز امسال از گلپایگان بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرماندار گلپایگان در گفتگو با دیار عالمان در رابطه با خودروهای وارد شده در ایام نوروز در گلپایگان اظهار کرد: ۲۵ هزار خودروی شخصی و اتوبوس در ایام نوروز وارد گلپایگان شده است و ۱۰۰ هزار مسافر و گردشگر در نوروز امسال از گلپایگان بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار عالمان,

حسین فراست با اشاره به اینکه بیشترین آمار بازدید در این ایام از ارگ گوگد با ۱۴ هزار و پانصد بلیط فروخته شده است تصریح کرد:  ۳۲ هزار نفر از اماکن تاریخی مانند مسجد جامع، مناره سلجوقی، ارگ تاریخی گوگد و بازار تاریخی گلپایگان بازدید داشتند.

,

وی در ادامه گفت: روز ۱۳ فروردین ۳۰ هزار نفر در منطقه گردشگری کوچه ری حضور داشتند.

,

فراست با بیان اینکه ۱۵ هزار نفر از مجموعه آثار انسان ساخت همچون پارک ساحلی و پارک جنگلی بازدید کرده اند عنوان کرد: ۵۲ هزار نفر از مناطق طبیعی و گردشگری مانند سد گلپایگان، مناطق گردشگری اطراف سد کوچری و مابقی از پارک جنگلی، پارک ساحلی، پارک هفده تن و پارک شهر بازدید کردند.

,

فرماندار گلپایگان در ادامه خاطرنشان کرد: از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلپایگان ۹ هزار کتابچه و بسته فرهنگی بین مسافران توزیع شده است.

,

وی افزود: ارگ گوگد، مناره سلجوقی، مسجد جامع به ترتیب در این ایام بیشترین بازدید را به خود اختصاص داده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه