اخبار داغ

احداث نخستین مجتمع بزرگ ورزشی-تفریحی در سروستان

احداث نخستین مجتمع بزرگ ورزشی-تفریحی در سروستان
به همت یکی از سرمایه گذاران سروستانی، مجتمع بزرگ ورزشی- تفریحی " پدیده سرو " که شامل چندین مجموعه ورزشی از جمله استخر سرپوشیده، پینت بال، اسکیت و... می باشد به زودی در سروستان احداث می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سروستان ما   مهندس نادر تقی زاده سروستانی یکی از سرمایه گذاران موفق این شهرستان در گفتگو با خبرنگار سروستان ما با اعلام این خبر گفت: با توجه به نیاز مبرم شهرستان سروستان به یک مجتمع ورزشی و تفریحی و در راستای  ترویج فرهنگ ورزش همگانی تمام سعی خویش را به کار خواهم گرفت تا به لطف خدا، دعای خیر مردم و همراهی و همکاری مسئولین شهرستانی و استان یکی از مجهزترین مجموعه های ورزشی را در سروستان احداث کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سروستان ما ,

 

,

وی در ادامه این مطلب افزود: دلایل گوناگونی منجر به فکر احداث این مجموعه ورزشی در سروستان برای اینجانب شد که از آن جمله می توان به حل مشکل بانوان سروستانی که برای مساله آب درمانی مجبور هستند در طول هفته به استخرهای شنا شهرستان های اطراف رفته و در این مسیر علاوه بر دغدغه خطرات سوانح جاده ای، این رفت و آمدها در شان بانوان سروستانی نبوده و نیست.

,

 

,

تقی زاده سروستانی همچنین تاکید کرد: یکی دیگر از علل ورود اینجانب در جهت احداث این مجتمع ورزشی؛ تشویق دیگر سرمایه گذاران در بخش های مختلف اقتصادی در سروستان به ویژه سرمایه گذاران سروستانی ساکن در سطح  استان و کشور بود که امیدوارم با اجرایی شدن هرچه سریع تر این پروژه، زمینه گسترش سرمایه گذاری در این شهرستان بیش از گذشته فراهم شود.

,

 

,

مدیر و سرمایه گذار پروژه ورزشی تفریحی پدیده سرو  در ادامه این گفتگو با اشاره به دیگر برنامه خویش در خصوص امکانات ورزشی تاکید کرد: در کنار این مجموعه، چند پروژه دیگر ورزشی از جمله؛ استخر سرپوشیده، پینت بال، اسکیت و ... نیز احداث و در اختیار علاقمندان به اینگونه رشته های ورزش قرار خواهد گرفت.

,

 

,

مهندس تقی زاده سروستانی همچنین تاکید کرد: برخورد خوب و همراهی صمیمانه مسئولین شهرستان سروستان از جمله؛ فرماندار و معاونت ایشان، شهردار، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس اداره آموزش و پرورش سروستان و همچنین امام جمعه معزز سروستان در  نخستین جلسه هماهنگی این پروژه بزرگ ورزشی و تفریحی، باعث ایجاد انگیزه بیش از پیش برای اینجانب در جهت تسریع در روند اجرایی شدن "مجتمع پدیده سرو " شد.

,

 

,

وی در خصوص مکان مورد نظر جهت احداث این مجموعه ورزشی گفت: از سوی شهرداری و اداره ورزش و جوانان سروستان چندین نقطه در سطح شهر جهت احداث این مجتمع پیشنهاد شده که ان شاءالله پس از بررسی کارشناسان خبره این طرح، محل احداث آن مشخص و بعد از انجام امور اداری آن به زودی مردم سروستان شاهد مراسم کلنگ زنی آن خواهند بود.

,

 

,

مهندس تقی زاده سروستانی در پایان این گفتگو تصریح کرد:  تمام تلاش خویش را به کار خواهم گرفت تا به بهترین نحو ممکن و در اسرع وقت این پروژه ساخته و در اختیار عموم مردم با فرهنگ و شریف سروستان قرار گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/س

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه