اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان:

دستگیری سارقان مسلّح زن‌نما در اصفهان/ سه قبضه سلاح جنگی از سارقان طلافروشی کشف شد

دستگیری سارقان مسلّح زن‌نما در اصفهان/ سه قبضه سلاح جنگی از سارقان طلافروشی کشف شد
سردار آقاخانی از دستگیری دو سارق مسلحی که با پوشش زنانه اقدام به سرقت از طلافروشی‌ها می‌کردند، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: با تلاش کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی استان و به دنبال برخورد با باندها و شبکه‌های سرقت‌های مسلحانه دو نفر از کسانی که در خرداد و اسفندماه سال 95 اقدام به سرقت مسلحانه از دو مغازه طلافروشی در منطقه برخوار و مارچین اصفهان کرده بودند شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سردار عبدالرضا آقاخانی بابیان اینکه یکی از این سارقان با پوشش زنانه اقدام به سرقت می‌کرد، گفت: متهمان درمجموع مقدار 9 کیلو طلا را به سرقت برده بودند.

,

وی خاطرنشان کرد: متهمان درمجموع توانسته بودند با فروش طلاهای سرقتی 10 میلیارد ریال وجه نقد کسب و از فروش اموال مسروقه اقدام به خرید املاک، خودرو و خریدهای دیگر کرده بودند.

,

فرمانده انتظامی استان به انجام اعمال خشونت‌آمیز توسط این سارقان هنگام سرقت از مغازه‌های طلافروشی اشاره کرد و گفت: این افراد به شکلی غیرانسانی با صاحبان مغازه‌ها برخورد کرده و وقتی با مقاومت از سوی آن‌ها مواجه می‌شدند اقدام به ضرب و شتم فروشندگان می‌کردند.

,

سردار آقاخانی گفت: از سارقان سه دستگاه خودرو، سه قبضه سلاح جنگی همراه با تعدادی فشنگ، لباس‌های زنانه، پوشش‌های مختلف دیگر و همچنین ابزارهای دیگر مخصوص سرقت کشف‌شده است.

,

* تحقیقات ادامه دارد

,

فرمانده انتظامی استان بابیان اینکه احتمال سرقت‌های دیگر در پرونده متهمان وجود دارد، بیان کرد: در این زمینه تحقیقات تا روشن شدن ابعاد دیگری از جرائم آنان ادامه دارد.

,

سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: به حمدالله با توانایی بالای کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان در اواخر سال 95 و آغاز سال 96 توانسته‌ایم 90 درصد سرقت‌های صورت گرفته در سال گذشته را کشف و متهمان آنان را دستگیر و تحویل قانون دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه