اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان:

حضور حداکثری و انتخاب اصلح، مهم ترین وظیفه مردم در انتخابات است

حضور حداکثری و انتخاب اصلح، مهم ترین وظیفه مردم در انتخابات است
منصوری گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، شور انتخاباتی و انتخاب اصلح، از مسائل مهم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است که این دو انتخابات مهم، سرنوشت ساز کشور خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چادگان نا، مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) چادگان، شامگاه دیروز با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده انتظامی، رئیس تبلیغات اسلامی، مدیر حوزه علمیه امام حسن عسگری(ع)،بسیجیان و عموم مردم در مسجد جامع چادگان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چادگان نا, چادگان نا,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان در حاشیه این مراسم، حضور حداکثری مردم در انتخابات، شور انتخاباتی و انتخاب اصلح را، از مسائل مهم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دانست و گفت: این دو انتخابات بسیار مهم، در ۲۹ اردیبهشت امسال برگزار خواهد شد که سرنوشت ساز کشورمان خواهد بود.

,

سرهنگ دوم پاسدار علیرضا منصوری، یکی از اهداف بسیج را کادرسازی برای انقلاب اسلامی دانست.

,

وی اظهار کرد: تا وقتی بسیجیان و نیروهای حزب الهی وارد عرصه انتخابات نشوند همین وضعیت را در روستا ها، شهرها، استان ها خواهیم داشت.

,

سرهنگ منصوری به نقش سپاه و بسیج در انتخابات اشاره کرد و افزود: مجموعه سپاه و بسیج در مصداق ها وارد نمی شوند و ما شاخصه ها را به استناد فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مطرح می کنیم.

,

وی در خصوص پایگاه فعال بسیج گفت: پایگاهی فعال است، که فرمانده و بسیجیان آن، حضور فعال در برنامه های مختلف مساجد اعم نماز جماعت و…. داشته باشند.

,

در پایان مراسم سرهنگ منصوری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج چادگان، از زحمات ستوان یکم پاسدار مهدی محمدی فرمانده اسبق حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) با اهدای لوح تقدیر و سروان پاسدار، رضا عباسی را به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) چادگان معرفی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه