اخبار داغ

تعامل دانشگاه و بسیج در اندیمشک بیشتر می شود

تعامل دانشگاه و بسیج در اندیمشک بیشتر می شود
فرمانده بسیج ناحیه مقاومت اندیمشک گفت: دانشگاه ظرفیت فراوانی دارد که استفاده مناسب از آن میتواند نقش بسزایی در سازندگی کشور داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اندیمشک جوان : فرمانده بسیج ناحیه مقاومت اندیمشک گفت: دانشگاه ظرفیت فراوانی دارد که استفاده مناسب از آن میتواند نقش بسزایی در سازندگی کشور داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اندیمشک جوان,

سرهنگ پاسدار غلامرضا قربانی در دیدار رئیس و مسئولان دانشگاه پیام نور اندیمشک گفت: تعامل بسیج و دانشگاه و استفاده از ظرفیت جوانان فرصتی مناسب برای سازندگی است.

,

وی افزود:  امیدوارم با تعامل و همکاری های سازنده و علمی در زمینه های فرهنگی بتوانیم گام های اساسی در تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی برداریم.

,

سرهنگ قربانب گفت: امید است با بهره گیزی از اساتید نخبه و بسیجی و دانشجویان تلاشگر بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ غنی اسلامی قدم برداریم.

,

رئیس دانشگاه پیام نور اندیمشک در این دیدار با تأکید بر پشتوانه بودن بسیج در حوزه های مختلف از جمله علمی و فرهنگی برای آینده نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد : بسیج توانمندی های فراوانی دارد و استفاده از این ظرفیت ها می توان از قدرت و توان عظیم و

,

خودجوش بسیج، برای اعتلاء انقلاب اسلامی و ایران عزیز بهره مند شد.
دکتر مه نگار در ادامه گفت:  تعامل بیشتر دانشگاه و بسیج در خصوص مباحث فرهنگی، آموزشی و ورزشی می تواند در ارتقاء این برنامه ها موثر باشد.

,
,

 

۱ ۲ ۳

,

 

,

۱ ۲ ۳

, ۱, ۲, ۳,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه