اخبار داغ

خالی شدن حساب مادر توسط دختر

خالی شدن حساب مادر توسط دختر
رییس پلیس فتا انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری دختری که از طریق اینترنت اقدام به برداشت و خرید غیرمجاز از حساب مادرش کرده بود، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از ایرنا، پایگاه خبری پلیس به نقل از سرهنگ ˈاسداله زحمکشˈ افزود: در پی مراجعه فردی به پلیس و اعلام اینکه مبالغ زیادی از حساب بانکی وی به طورغیرمجاز برداشت شده است، مراتب در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


وی ادامه داد: کارشناشان این پلیس با بررسی های تخصصی و ردگیری خریدها و برداشت های انجام شده و تحقیق در خصوص چگونگی برداشت آنها، موفق به شناسایی متهم شده و با هماهنگی مقام قضایی متهم را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کرد.

زحمتکش افزود: متهم که دختر شاکی بود ابتدا منکر هرگونه جرم و بزه ارتکابی بود، اما در مواجهه با مستندات و ادله لب به اعتراف گشود.

وی ادامه داد: متهم ضمن اعتراف به جرم خود، گفت که با استفاده از شماره کارت و رمز دوم حساب مادرم اقدام به سرقت و برداشت از آن و خرید اینترنتی نموده ام و چون هرگز گمان نمی کردم شناسایی شوم خودم نیز به همراه وی جهت شکایت به پلیس مراجعه کردم.

رییس پلیس فتای استان کرمانشاه در پایان با اشاره به لزوم محرمانه بودن رمزها و اطلاعات حسابهای شخصی و اینترنتی، گفت: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح قضایی معرفی شد.

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه