اخبار داغ

رئیس ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:

بیکاری ‌ام المسائل کشورمان است/ بسیاری از مسئولان به فرهنگ انقلابی پشت کردند

بیکاری ‌ام المسائل کشورمان است/ بسیاری از مسئولان به فرهنگ انقلابی پشت کردند
رئیس ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: تلاش کنیم دولت انقلابی و فعال و پرتلاش و متدین روی کار بیاید و چشم به خارج و دشمنان نداشته باشد و مفاهیم انقلابی را نفی نکرده و انقلابیون را تضعیف نکند و مجری نقشه‌های دشمن برای انقلابی زدایی نباشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از قم فردا، محمد باقر ذوالقدر شامگاه جمعه در همایش جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که در مسجد شاه خراسان برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری که پیش رو داریم یک واقعه بزرگی است که مردم تعیین کننده آن هستند و مثل بسیاری از کشورها صوری و عادی نیست بلکه نمادی از مردم سالاری دینی است که بر پایه رأی مردم استوار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

 

,

وی افزود: 38 انتخابات در کشورمان برگزار شده است که با مشارکت بالای مردم بوده و همواره انتخابات در کشورمان با حضور عظیم ملت ایران همراه بوده است و همه چیز در کشورمان بر اساس انتخاب مردم شکل گرفته است.

,

 

,

رئیس ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است، بیان داشت: دولت مهم‌ترین رکن در کشورمان است و تصمیمات اساسی در دولت شکل می‌گیرد.

,

 

,

ذوالقدر گفت: جمهوری اسلامی ایران در ادامه سیاست‌های انقلابی که درطول سال‌های پس از انقلاب داشته است درگیری‌های سختی با قدرت‌های جهانی و نظام سلطه دارد، کشورمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی دست دشمن را کوتاه کرده است که این موضوع خوشایند دشمن نیست.

,

 

,

وی افزود: ملت ایران ابرقدرت آمریکا را مستأصل کرده است و ایران به مسئله اصلی آمریکا تبدیل شده است، در برجام آمریکا در مدت 6 ماه همه ظرفیت خود را برای مذاکره با کشورمان و تحمیل نظرات خود به کار گرفت.

,

 

,

رئیس ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیان داشت: انقلاب اسلامی آمریکا را در رسیدن به اهداف خود بازداشته است و همه معادلات آمریکا را به هم ریخته است، در منطقه نیز جمهوری اسلامی نقشه نظام سلطه را به هم زد چون آمریکا تلاش می‌کرد کشورهای عرب اطراف اسرائیل را مطیع خود قرار دهد اما کشورمان با حمایت از مقاومت نقشه آمریکا را در منطقه به هم ریخت.

,

 

,

ذوالقدر گفت: جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی به مراد و مقتدای کشورهای مسلمان تبدیل شده است و به مسلمانان هویت داده است و مسلمانان از مسلمان بودن خود شرم نمی‌کنند بلکه به آن افتخار می‌کنند که این موضوع سبب برکات انقلاب اسلامی ورمز فشار نظام سلطه است.

,

 

,

وی افزود: اگر در کشوری بین مردم و حکومت اختلاف پدید بیاید نقطه شروع فروپاشی است و کشورمان در این زمینه استثنا نیست، امروز کشورمان با مشکلات فراوانی روبرو است و آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی زیادی وجود دارد که از میان همه مشکلات بیکاری فشار زیادی را وارد کرده و ام المسائل کشورمان است.

,

 

,

رئیس ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیان داشت: مشکلات اقتصادی زمینه مشکلات دیگر نظیر مشکلات فرهنگی و اجتماعی شده است، رکود در کشورمان بی سابقه است و بسیاری از کارخانه‌ها تعطیل شده است، بیش از 3 میلیون بیکار در کشورمان وجود دارد و مردم با مشکل کاهش قدرت خرید روبرو هستند و بحران پولی و مالی و رشد فقر و مشکلات معیشتی نیز از جمله مشکلات اساسی کشورمان است.

,

 

,

ذوالقدر گفت: فساد مالی زمینه تبعیض در جامعه شده و به بحران‌های اقتصادی رسیده است، کشورمان با شدیدترین تحریم‌ها روبرو شده است که بخشی به ضعف داخلی مدیران بر می‌گردد.

,

 

,

وی افزود: بسیاری از مدیران و مسئولان گرفتار نوعی استحاله فرهنگی شده اندو به فرهنگ انقلابی پشت کرده‌اند و بسیاری از آن‌ها به ثروت اندوزی و رفاه طلبی روی آورده‌اند و اگر از انقلاب فاصله بگیریم از همه افتخارات خود فاصله گرفته‌ایم.

,

 

,

رئیس ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیان داشت: امروز مشکلات کشورمان از آسیب فراتر رفته است و به تهدید داخلی تبدیل شده است که اگر رفع نشود سبب سواستفاده دشمن می‌شود که راه حل آن اداره کشور با رویکرد انقلابی است.

,

 

,

ذوالقدر گفت: مقام معظم رهبری تاکید کردند هرجا مدیریت ضعیف داشتیم کارها یا متوقف ماندند و یا منحرف شدند و در جایی که مدیریت در بخش‌های مختلف کشور انقلابی و کارآمد بود همه مشکلات کشور حل شده است.

,

 

,

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری افزود: در مرحله آزمون بزرگ برای مدیریت کشور و حفظ موقعیت بین المللی و منطقه ایران هستیم که برای حفظ موقعیت بین المللی و حل مشکلات داخلی باید نگاه ویژه ای به انتخابت داشته باشیم و همه تلاش کنیم دولتی انقلابی سرکار بیاید.

,

 

,

رئیس ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیان داشت: باید تلاش کنیم دولت انقلابی و فعال و پرتلاش و متدین روی کار بیاید و چشم به خارج و دشمنان نداشته باشد و مفاهیم انقلابی را نفی نکرده و انقلابیون را تضعیف نکند و مجری نقشه‌های دشمن برای انقلابی زدایی نباشد.

,

 

,

ذوالقدر گفت: نباید دولتی سرکار باشد که همسر شهید دست به خود سوزی بزند و حقوق‌های نجومی و دریافت‌های نامشروع حق طبیعی آن‌ها تلقی شود و متجاوزان به بیت المال سرمایه نظام خوانده شده بلکه باید دست آن‌ها از بیت المال کوتاه باشد و در سیاست خارجی به کدخدای موهوم فکر نکند.

,

 

,

وی افزود: در عرصه‌های سیاسی دچار مشکل شدیم و زمینه‌های زیادی را واگذار کردیم که باید تلاش کنیم به آن دوران پرافتخار گذشته برگردیم، باید دولت مقتدر و انقلابی تشکیل دهیم که در این زمینه جبهه مردمی انقلاب اسلامی تلاش کرده گزینه مطلوبی را معرفی و انتخاب کرده و به مردم معرفی کند.

,

 

,

رئیس ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیان داشت: در انتخابات گذشته نیروهای انقلابی و اصولگرا به وحدت نرسیدند که این موضوع سبب شد دولتی با رأی ضعیف روی کار بیاید، باید از انتخابات گذشته عبرت بگیریم و با وحدت سبب پیروزی شخص انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری را فراهم کنیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه