اخبار داغ

در قالب طرح شوق زیارت؛

اعزام ۲۰۰ نفر مددجوی زیارت اولی به مشهد مقدس

اعزام ۲۰۰ نفر مددجوی  زیارت اولی به مشهد مقدس
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از اعزام 200 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در قالب طرح شوق زیارت به عنوان زیارت اولی ها خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز؛احمد لطفی، مدیر کل کمیت امداد استان بوشهربا بیان اینکه افزایش معرفت دینی، نشاط معنوی و انس با ائمه اطهار(ع) از اهداف کاروان زیارتی شوق زیارت است، اظهار کرد: اولویت اعزام در طرح شوق زیارت برای مددجویانی است که تاکنون موفق به زیارت امام رضا(ع) نشدند  و در این مرحله 200 مددجوی تحت حمایت به پابوس ثامن الحج(ع) مشرف شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز؛,

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد به منظور ارتقاء سطح فرهنگ دینی و اسلامی مددجویان طرح‌های مختلفی را اجرا می‌کند، گفت: در برنامه های سفر معنوی کاروانهای زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) برگزاری جلسات آموزشی و مذهبی در دستور کار این کاروانها است.

,

لطفی بهره گیری شایسته  از سفرهای زیارتی را با اهمیت خواند و افزود: نفس قرارگرفتن در اماکن متبرکه موجب آرامش درونی است و اگر این سفر های معنوی با علم ومعرفت انجام شود آثار و برکاتی جسمانی و معنوی برای افراد به همراه خواهد داشت.

,

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر آشنایی با سیره عملی و سجایای اخلاقی ائمّه معصومین(ع)، تقویت باورهای دینی و روحیه معنوی خانواده‌های تحت حمایت،سبک زندگی اسلامی،شرکت درفعالیت‌ها و برنامه‌های جمعی را از اهداف اجرای اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اماکن مذهبی عنوان کرد.

,

وی  با بیان اینکه هم اکنون مددجویان زیادی هستند که به دلیل بنیه اقتصادی ضعیف،شوق زیارت عتبات عالیات ،مشهد مقدس و حرم حضرت معصومه(س) در دل آنها مانده است، گفت: کمیته امداد استان تمام اهتمام لازم را برای جمع آوری کمک های مردمی ازخیرین، حامیان طرح اکرام و مؤسسات خیریه به منظور تأمین کمک هزینه زیارت مددجویان به کار گرفته است و امیدواریم در سال پیش رو هیچ مددجویی نباشد که به دلیل مشکلات مالی نتواند به زیارت اماکن مذهبی برود.

,

لطفی همچنین از اعزام 190 مددجوی دیگر در آینده ای نزدیک به شهر مقدس قم برای زیارت حرم حضرت معصومه(س)  خبر داد و افزود: اعتبار پیش بینی شده برای اعزام این تعداد مددجو 650 میلیون ریال برآورد شده است که از محل اعتبارات امدادی و دولتی پرداخت می شود.
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در پایان خاطر نشان کرد: در 12 ماهه سال گذشته  بیش از 4 هزار 879  نفر مددجو در قالب طرح شوق زیارت به کربلا، مشهد مقدس و شهر مقدس قم اعزام شدند.

, لطفی همچنین از اعزام 190 مددجوی دیگر در آینده ای نزدیک به شهر مقدس قم برای زیارت حرم حضرت معصومه(س)  خبر داد و افزود: اعتبار پیش بینی شده برای اعزام این تعداد مددجو 650 میلیون ریال برآورد شده است که از محل اعتبارات امدادی و دولتی پرداخت می شود.,
, مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در پایان خاطر نشان کرد: در 12 ماهه سال گذشته  بیش از 4 هزار 879  نفر مددجو در قالب طرح شوق زیارت به کربلا، مشهد مقدس و شهر مقدس قم اعزام شدند.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه