اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خدابنده خبر داد

ثبت اطلاعات 175 مداح خدابنده‌ای در سامانه طوبی

ثبت اطلاعات 175 مداح خدابنده‌ای در سامانه طوبی
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده از ثبت اطلاعات 175 مداح خدابنده‌ای در سامانه طوبی خبر داد و گفت: تاکنون اطلاعات مربوط به ۱۷۵ مداح مربوط به صدورگواهی فعالیت و آموزش به مداحان در این سامانه ثبت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی‌اکبر بیگدلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده در گفت و گو با اشراق24،بیان اینکه ثبت مداحان، کانون های فرهنگی تبلیغی وانجمن های اسلامی درسامانه طوبی تحولی بنیادی در راستای ساماندهی تشکل ها و گروه های مذهبی جامعه بود، گفت: محرم ۹۵ فراخوان مبنی بر ثبت هیئات مذهبی در سامانه طوبی اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق24,

وی خاطرنشان کرد: سامانه طوبی  یکی دیگر از سامانه‌های فعال در این شهرستان است که اطلاعات مربوط به مداحان و تشکل‌های مذهبی در آن ثبت شده است.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده با تاکید بر اینکه تاکنون اطلاعات مربوط به ۱۷۵ مداح در این سامانه ثبت شده است، خاطرنشان کرد: در این سامانه هم اطلاعات مربوط به صدورگواهی فعالیت و آموزش به مداحان ثبت شده است.

,

وی با اشاره به لزوم ساماندهی هیئت‌های مذهبی، توضیح داد: هیئت‌های مذهبی، بزرگ‌ترین شبکه تبلیغی دنیای اسلام هستند لذا باید به اهمیت کارکرد مذهبی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و معنوی آن‌ها در جامعه توجه کرد.

,

حجت الاسلام بیگدلو مردمی بودن، روحانی محور و مداح را از شاخصه های هیئات در سطح جامعه دانست و گفت: اثرگذاری ویژه هیئات مذهبی باعث شده تا این هیئت‌ها، بیش از همیشه مورد هجمه فرهنگی دشمنان قرار گیرند.

,

این مسئول اظهار کرد: هیئت های مذهبی شاخص و محوری شهرستان خدابنده که فعالیت آنها شهرت جهانی دارند، کارهای بزرگی را در عرض ارادت به ساحت اهل بیت (ع) انجام می دهند و عاشق اهل‌بیت(ع) هستند که نمونه آن را می‌توان در عزاداری‌های سیدالشهدا(ع) مشاهده کرد.

,

وی ادامه داد: همچنین سامانه سجام در راستای ثبت اطلاعات مبلغان راه اندازی شده که در امور اعزام مبلغان سرعت بخشیده است.

,

حجت الاسلام بیگدلو با یادآوری اینکه تاکنون اطلاعات ۹۵ مبلغ خدابنده‌ای در این سامانه ثبت شده است، خاطرنشان کرد: تسهیل در اعزام و استقرار مبلغان از اهداف راه اندازی این سامانه بوده است.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده ادامه داد: در این سامانه خدماتی همچون صدور گواهی سابقه تبلیغ، استقرار مبلغان و حوزه های اعزام ارائه می‌شود.

,

این مقام مسوول با بیان اینکه در مناسبت‌های مختلف مبلغان به مناطق مختلف اعزام می‌شوند که این سامانه می تواند اطلاعات مورد نظر را در اختیار ما قرار دهد.

,

به گفته بیگدلو این سامانه موجب سرعت بخشیدن در امور مربوط به اعزام مبلغان شده است چرا که قبل از راه‌اندازی این سامانه امور مربوط به اعزام مبلغ‌ها به صورت دستی انجام می‌شد.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده ادامه داد: این سامانه موجب کاهش مکاتبات اداری، ارائه آمار فعالیت های حوزه اعزام، رصد مناطق نیازمند به مبلغ و پوشش کامل تبلیغی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه