اخبار داغ

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛

بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی سیرجان افتتاح شد/ تصاویر

بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی سیرجان افتتاح شد/ تصاویر
بیمارستان ۲۳۵تختخوابی سیرجان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولین محلی و استانی افتتاح گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  “سیرجان خبر” بیمارستان ۲۳۵تختخوابی سیرجان صبح امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار کرمان، نماینده مردم سیرجان و بردسیر و مسئولین محلی و استانی افتتاح گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, “سیرجان خبر”, “سیرجان خبر”,

سید حسن قاضی‌زاده‌هاشمی صبح امروز در آیین بهره‌برداری از بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی سیرجان اظهار داشت: امیدواریم بیمارستان جدید سیرجان منشا خدمت و ارتقای خدمات در این شهرستان باشد.

,

وی بیان داشت: تعداد تخت‌های بیمارستانی در سیرجان از متوسط تخت‌های کشوری بیشتر است.

,

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که داریم این است که هنوز یک پروژه تمام نشده است، مطالبه دیگر پروژه‌ها را داریم.

,

استاندار کرمان نیز در آیین بهره‌برداری از بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی سیرجان با حضور وزیر بهداشت اظهار داشت: دو بیمارستان در شرق استان کرمان توسط معین‌های اقتصادی تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

,

علیرضا رزم‌حسینی بیان داشت: یک‌هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی در دست ساخت با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان کرمان داریم.

,

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: در زمینه ایجاد تخت‌های بیمارستانی در استان کرمان در آینده‌ای نزدیک به نرم کشوری می‌رسیم.

,

وی تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و تردد جمعیتی در حوزه سلامت باید به سمتی برویم که بیشترین جذب توریسم درمانی را در استان کرمان داشته باشیم.

,

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس در آیین بهره‌برداری از بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی سیرجان با حضور وزیر بهداشت اظهار داشت: بیمارستان امام رضا (ع) توسط خیران و موقوفه راه‌اندازی شده است و امکان تغییر کاربری وقف وجود ندارد.

,

وی بیان داشت: بنیاد دانشگاهی در شهرستان سیرجان از ۲۰ سال قبل راه‌اندازی شده است و کمک‌هایی را به ساخت بیمارستان‌ها می‌کند.

,

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به همزمانی افتتاح بیمارستان سیرجان با اعیاد شعبانیه درخواست داریم، بیمارستان جدید سیرجان با عنوان بیمارستان فوق‌ تخصصی میلاد نامگذاری شود.

,

وی افزود: سه دانشکده و سه مرکز درمانی در سیرجان داریم و یکی از خیران نیز ۵ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه بعدی بخش بهداشت و درمان سیرجان اختصاص داده است.

,

دکتر «محمدی» رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان نیز در حاشیه افتتاح بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان گفت: دو سال قبل این بیمارستان کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که خوشبختانه توانستیم در این مدت دو سال، منابع مالی را تأمین و این بیمارستان را به بهره‌برداری برسانیم.

,

وی افتتاح این بیمارستان را در جهت ارتقای بهداشت و درمان موثر دانست و اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان سیرجان، از استان‌های فارس، هرمزگان و کرمان از خدمات این بیمارستان بهره‌مند می‌شوند.

,

رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان تصریح کرد: مقرر شده بیمارستان امام رضا(ع) پیشین به مرکز درمانی اعصاب و روان تبدیل شود که این بیمارستان جایگزین بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان افتتاح شد.

,

, , , , , , , , , ,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه