اخبار داغ

2 مدرسه شهرستان رامیان چشم انتظار حمایت مالی مسئولان و خیرین+ تصاویر

2 مدرسه شهرستان رامیان چشم انتظار حمایت مالی مسئولان و خیرین+ تصاویر
دانش آموزان دو مدرسه در شهرستان رامیان مدتهاست به همت و کمک مسئولان آموزش و پرورش و خیرین مدرسه ساز برای احداث مدارسشان و تحصیل در فضایی امن و مناسب چشم دوخته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از گل رامیان، پیش از این گزارشی از مدرسه نیمه کاره روستای رضاآباد شهرستان رامیان در این سایت با عنوان "دانش آموزان مدرسه ای روستای رضاآباد شهرستان رامیان را دریابید"!! منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گل رامیان, گل رامیان, گل رامیان, دانش آموزان مدرسه ای روستای رضاآباد شهرستان رامیان را دریابید, انش آموزان مدرسه ای روستای رضاآباد شهرستان رامیان را دریابید,

در همین راستا و پیگیریهای انجام شده توسط خبرنگار گل رامیان و خبرنگار پارلمانی در مجلس شورای اسلامی، گفتگوهایی با مسئولین استانی و شهرستانی ترتیب دادیم.

,

عماد مخدومی مدیرکل نوسازی گلستان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی در مجلس شورای اسلامی گفت: مدرسه روستای رضاآباد شهرستان رامیان با قدمت حدود 30 سال، با 12 کلاس درس و یک کانکس و 650 دانش آموز در دو شیفت مشغول به تحصیل هستند.

,

وی اظهار کرد: کلنگ ساختمان جدید این مدرسه در بهار 1394 به زمین خورد و با پیشرفت فیزیکی حدود 25 تا 30 درصد متوقف شده است.

,

مخدومی با اشاره به اینکه برای تکمیل این پروژه مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان نیاز است، افزود: دوسال گذشته ردیف بودجه برای این پروژه در نظر گرفته شد ولی تخصیص آن عملیاتی نشد.

,

وی بیان کرد: با گذشت دو سال و با پیگیریهای انجام شده و رای زنی های اخیر نماینده شهرستانهای رامیان و آزادشهر با بنیاد برکت وابسته به ستاد فرمان امام خمینی(ره)، قول مساعد برای اختصاص بودجه به این پروژه و به سرانجام رسیدن آن داده شده است.

,

مدیرکل نوسازی گلستان تصریح کرد: در صورت دریافت بودجه این پروژه تا یک سال آینده به بهره برداری می رسد.

,

40 درصد از مدارس شهرستان رامیان تخریبی است

, 40 درصد از مدارس شهرستان رامیان تخریبی است, 40 درصد از مدارس شهرستان رامیان تخریبی است,

اسدالله صادقلو مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان به خبرنگار گل رامیان با اشاره به تخریبی بودن 40 درصد از مدارس این شهرستان، گفت: در دولت تدبیر و امید تعداد 12 پروژه در این شهرستان کلنگ زنی، تکمیل و احداث شده است.

, گل رامیان, گل رامیان, گل رامیان,

وی اظهار کرد: از این تعداد، دو پروژه مدرسه 12 کلاسه روستای رضاآباد با کلنگ زنی در بهار 94 و مدرسه 12 کلاسه دخترانه شاهد شهر رامیان با کلنگ زنی در سال 93 از تبصره 22 ماده 180 مجلس به علت عدم تزریق بودجه فعلا مسکوت مانده است.

,

صادقلو افزود: بعد از تامین اعتبار اولیه برای تکمیل این دو پروژه به دنبال تزریق اعتبار بودیم که با فرماندار شهرستان و پیگیری از طریق رئیس معاونت نوسازی قرار بر تکمیل آن شد ولی اعتباری تزریق نشد و آموزش و پرورش شهرستان به پشتوانه فرماندار از طریق بنیاد مستضعفان کشور و بنیاد علوی برای تکمیل این پروژه تلاش هایی انجام شد.

,

وی بیان کرد: جدیدا از سوی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی با ورود به ستاد اجرایی فرمان امام راحل برای تکمیل این پروژه اقداماتی انجام شده و قول برتکمیل آن داده اند.

,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان عنوان کرد: برای تکمیل مدرسه شاهد نیز تلاش هایی انجام گرفت ولی این پروژه نیز مسکوت مانده است.

,

وی گفت: در دولت تدبیر و امید، بهسازی و تجهیز 75 مدرسه، شوفاژکشی قریب به 30 مدرسه ، تجهیز 5 مدرسه جهت اسکان، تجهیز 4 مدرسه ییلاقی جهت استفاده فرهنگیان و نقشه جامع اردوگاه دانش آموزی شهید بهشتی تهیه و اقداماتی جهت امنیت و آسایش دانش آموزان انجام شده است.

,

صادقلو تصریح کرد: انتظار این است که با پشتیبانی مسئولین و خیرین، این دو پروژه برای مهر سال 97-96 به سرانجام برسد .

,

در این گزارش ضمن گلایه از محدرضا وطنی مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان که با توجه به پیگیریهای تلفنی خبرنگار پارلمانی در مجلس شورای اسلامی از تهران و اعلام و ارسال گزارش و توضیح درباره وضعیت مدرسه رضاآباد، حاضر به پاسخگویی نشدند.

,

 

,

مدرسه رضا آباد

,

madrez1

, madrez1,

madrez2

, madrez2,

madrez3

, madrez3,

 

,

مدرسه شاهد

,

madshah3

, madshah3,

madshah3

, madshah3,

madshah3

, madshah3,

گزارش از زهرا بای خبرنگار گل رامیان و ابراهیم حاتمی خبرنگار پارلمانی در مجلس شورای اسلامی

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه