اخبار داغ

رئیس آموزش و پرورش تفرش خبر داد

عدم پرداخت مطالبات معلمان تفرش از آغاز سال تحصیلی

عدم پرداخت مطالبات معلمان تفرش از آغاز سال تحصیلی
رئیس آموزش و پرورش تفرش با اشاره به تعویق در پرداخت حقوق ۷ ماهه حق‌التدریس معلمان در این شهرستان گفت: مطالبات معلمان در این شهرستان از ابتدای مهرماه ۹۵ به تعویق افتاده است و تاکنون هیچ معلمی در سطح شهرستان مطالبات حق‌التدریسی خود را دریافت نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم بهزادنژاد رئیس آموزش و پرورش تفرش در گفتگو با ندای تفرش، با اشاره به تعویق در پرداخت حقوق ۷ ماهه حق‌التدریس معلمان در این شهرستان گفت: مطالبات معلمان در این شهرستان از ابتدای مهرماه ۹۵ به تعویق افتاده است و تاکنون هیچ معلمی در سطح شهرستان مطالبات حق‌التدریسی خود را دریافت نکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش,

بهزادنژاد اظهار کرد: اسناد ساعات حق‌التدریس معلمان آماده شده و برای استان فرستاده شده است و براساس  مقرر شده تا براساس واریزها، مطالبات معلمان در دو مرحله واریز شود.

,

وی افزود: معوق شدن مطالبات حق التدریس معلمان، به کمی تعداد معلمان موظف رسمی در استان مرکزی نسبت به سایر استانها باز می‌گردد. چراکه در استان‌های همجوار با توجه به تعداد معلمان، ساعات حق التدریسی کمتری دارند.

,

رئیس آموزش و پرورش تفرش ادامه داد: هر معلم بین ۲ تا ۶ ساعت در هفته حق التدریس دارد و هر معلم بازنشسته بین ۱۲ تا ۲۴ ساعت در هفته به صورت حق التدریس در مدارس تفرش مشغول به فعالیت هستند. در حال حاضر ۱۶ معلم بازنشسته، مجددا به کارگیری شده اند.

,

بهزاد نژاد بیان کرد: حق التدریس هر معلمی بنابر حکم، سنوات، مدرک، ساعت محاسبه و پرداخت می شود.

,

 بنابر نظر معلمان، هر معلمی تفرش بنابر ساعت و .... بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان مطالبات حق التدریسی معوق دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه