اخبار داغ

باز هم تنبیه دانش آموز در ماهنشان؛

ضرب و شتم دانش آموز دندان او را لق کرد

ضرب و شتم دانش آموز دندان او را لق کرد
سریال تلخ ضرب و شتم دانش آموزان، بار دیگر در یک مدرسه شهرستان ماهنشان استان زنجان اتفاق افتاد و این بار دندان دانش آموز لق شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهرزنجان، بدون شک تعلیم و تربیت و اهمیت نقش معلمی بر هیچ کس پوشیده نیست زیرا به مدد هزاران معلم دلسوز بوده است که امروز ایران ما دارای هزاران نخبه و دانشمند و صاحب نظر در علوم معارف مختلف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , مهرزنجان, ، بدون شک تعلیم و تربیت و اهمیت نقش معلمی بر هیچ کس پوشیده نیست زیرا به مدد هزاران معلم دلسوز بوده است که امروز ایران ما دارای هزاران نخبه و دانشمند و صاحب نظر در علوم معارف مختلف است.,
با این حال نباید از این حقیقت نیز چشم پوشید که بواسطه انحراف روحی و اخلاقی برخی شبه معلمان نه تنها دانش آموزان چیزی نمی آموزند بلکه با آسیب های شدید روحی و روانی نیز روبرو می گردند.
, با این حال نباید از این حقیقت نیز چشم پوشید که بواسطه انحراف روحی و اخلاقی برخی شبه معلمان نه تنها دانش آموزان چیزی نمی آموزند بلکه با آسیب های شدید روحی و روانی نیز روبرو می گردند.,

بار دیگر قطار ضرب و شتم دانش آموزان به ماهنشان رسیده و  این بار در کلاس مدرسه شهید صلاحی ماهنشان ایستاد.

,

ماجرا را از زبان پدر دانش آموز کلاس پنجم ابتدایی " آقای جلال کاکایی" دنبال می کنید که وی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری مهرزنجان افزود: پسرم مهدی کاکایی روز چهارشنبه که از مدرسه به خانه برگشت متوجه شدم که صورت او کبود شده است و رد سیلی در صورتش دیده می شود.

, مهرزنجان,

وی ادامه داد: پرسیدم که چه شده است و ابتدا فکر کردم با بچه ها دعوا کرده ولی بعدا خودش گفت که معلم آمده و بر اساس حرف معلم دیگری که احمالا گفته بود اینها شلوغ می کردند، مهدی را صدا کرده بود.

,

پدر این دانش آموز با بیان اینکه این دانش آموز حافظ پنج جزء قرآن کریم است گفت: این دانش آموز فکر کرده بود که وی را به کلاس قرآن می برند.

,

وی به نقل از یک معلم نقل می کند که رفتم دفتر مدرسه و دیدم که این دانش آموز گریه می کند.

,

کاکایی ادامه داد: حتی در آن موقع ناظم و یا مدیر در مدرسه نبوده که نظارت کند.

,

وی گفت: بعدا ناظم دانش آموز را از دست معلم گرفته و گفته بود که این دانش آموز شلوغ نمی کند .

,

کاکایی تصریح کرد: من روز بعد از این ماجرا پیش رئیس آموزش و پرورش ماهنشان رفتم و ماجرا را با او در میان گذاشتم و به او یک نامه دادم.

,

کاکایی گفت:معلم بدون علت دانش آموز را تنبیه نمی کند بلکه اولیاء دانش آموز را به مدرسه فرا می خواند .

,

وی با بیان اینکه نزدیک 10 تا سیلی بر صورت پسرم زده است، گفت: حراست آموزش و پرورش گفته بود یک توصیه می نویسیم و او را عوض می کنیم.

,

ضرب و شتم دانش آموز ماهنشانی دندان او را لق کرد/ کاکایی: پسر من آسیب روحی دیده است+ سند

, ضرب و شتم دانش آموز ماهنشانی دندان او را لق کرد/ کاکایی: پسر من آسیب روحی دیده است+ سند,

وی ادامه داد: تعویض معلم به درد ما نمی خورد؛ پسر من آسیب روحی دیده و از لرزش بدن خود می گفت شنبه به مدرسه نمی روم.

,

وی ادامه داد جای سیلی به صورت باقی نمی ماند ولی دندان پسرم لق شده است.

,

پدر مهدی کاکایی از زبان "مهدی کاکایی" دلیل تنبیه خود را شلوغ کردن بچه ها ذکر می کند که خودش نیز در کنار دیگر دانش آموزان بوده است.

,

جلال کاکایی افزود: پسرم در سطح استان دانش آموز ممتاز بوده و حافظ قرآن است و بعد از مدرسه غالبا به تبلیغات و کلاس قرآن می رود.

,

گفتنی است این دانش آموز یکی از دانش آموزان مدرسه شهید صلاحی ماهنشان است .

,

وی با تاکید بر اینکه اگر ناظم در مدرسه بود شلوغی نمی شد، گفت: معلم بعد از آمدن مهدی به منزل با من تماس گرفته و با ملایمت با مهدی صحبت می کرد .

,

پیش از این نیز پرده گوش حسین کشاورز، دانش آموز مقطع هفتم در دندی بر اثر سیلی و تنبیه معلم وی آسیب جدی دیده بود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه