اخبار داغ

امام جمعه انزلی:

توهین به کارگران نه در شأن آنها و نه در شأن مسئولان نظام بود/ کارگران پرچم دار میدان اقتصادی هستند

توهین به کارگران نه در شأن آنها و نه در شأن مسئولان نظام بود/ کارگران پرچم دار میدان اقتصادی هستند
امام جمعه بندر انزلی گفت: توهین به کارگران در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) نه در شأن آنها و نه در شأن مسئولان نظام اسلامی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در گفتگو با خبرنگار ۸دی،  با بیان اینکه در اسلام برای کارگر شأن و قداست خاصی در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: کارگران و کسانی که در عرصه کار تلاش می کنند از ارکان مهم پیشرفت و استقرار اقتصادی آن کشور محسوب می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,


وی با تاکید بر توجه بیش از پیش نسبت به قشر عظیم کارگران افزود: کارگران از ابعاد امنیتی، اجتماعی و فرهنگی کشور محسوب می شوند و نباید نسبت به مشکلات این قشر مهم جامعه در کشور به لحاظ آگاهی، نجابت و روحیه ایمان و انقلابی که در اغلب کارگران وجود دارد، بی توجه بود.

,
,


امام جمعه شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه کارگران در طول انقلاب رنج و ها مشقت های فراوانی را تحمل کرده اند، گفت: نباید به این قشر عزیز بی احترامی و بی توجهی شود.

,
,


حجت الاسلام شمس الدین با اشاره به حادثه تلخ برخی ها نسبت به کارگران در حرم مطهر امام خمینی(ره)، اظهار کرد: حادثه ای که در مرقد امام برای کارگران پیش آمد و عباراتی که از سوی مجریان به آنها گفته شد نه شایسته این قشر عزیر و زحمتکش بود و نه شایسته مسئولین نظام اسلامی که چنین برخوردی داشته باشند.

,
,


وی با تاکید بر اینکه ما باید تلاش کنیم تا شأن کارگر در نظام اسلامی حفظ شود، اذعان داشت: اگر شأن اسلامی در جامعه اسلامی حفظ نشد هیچگاه تولید در اقتصاد رونق نخواهد گرفت.
امام جمعه انزلی کارگران را فعالترین عنصر اقتصادی کشور دانست و مطرح کرد: بدون حضور کارگران هیچگاه پیشرفت اقتصادی برای نظام اسلامی حاصل نخواهد شد خصوصا در شرایط نامطلوبی که اکثر کارخانجات ما یا در حال تعطیل شدن هستند و یا اینکه تعطیل شده اند.

,
,
,


حجت الاسلام شمس الدین توهین به کارگران را علارغم موج تبلیغات انتخاباتی دولت نشانه ضعف برشمرد و اضافه کرد: در چنین شرایطی تنها چیزی که می تواند تولید و فعالیت اقتصادی را به جریان بیاندازد، دلگرمی قشر کارگران است.

,
,


وی با تاکید براینکه باید شان کارگر به آنها برگردانده شود، ادامه داد: اگر نمی توانیم نیازهای مادی و محرومیت های مادیشان را رفع کنیم حداقل احترامشان را حفظ کنیم و اهیمت تلاششان را از دیدگاه مردم و مسئولین ابراز کنیم.
امام جمعه انزلی گفت: با دلگرمی و رفع محدودیت ها می توان کارگران را به چرخه تولید برگرداند خصوصا در سال اقتصاد مقاومتی که به فرموده مقام معظم رهبری آن کسانی که قرار است در میدان اقتصادی پرچم دار باشند همین کارگران هستند.

,
,
,


حجت الاسلام شمس الدین با اعلام اینکه اگر کارگران نباشند، سرمایه سرمایداران هم بکار نمی آید و لازم است هم حمایت جدی نسبت به مشکلات کارگران اندیشیده شود، افزود: کارگران از جمله اقشاری هستند که هم حقوقشان معلوم است و هم هزینه هایی که در طول یک ماه دارند برای همه عیان است.

,
,


وی با تاکید بر احترام به قشر عظیم کارگری کشور بیان کرد: همه باید خود را مقید به احترام به کارگران بدانند چون کارگران اصلی ترین حلقه اقتصاد کشور هستند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه