اخبار داغ

بازاری در مسیر قبرستان/

سلب آسایش پنجشنبه بازار چرام برای شهروندان + تصاویر

سلب آسایش پنجشنبه بازار چرام برای شهروندان + تصاویر
مکان پنجشنبه بازار چرام نامناسب بوده که در مدت اخیر جایی برای سودجویان فراهم کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام مدت بسیار زیادی است که بازاری در روزهای پنج شنبه در چرام و همچنین در جوار گلزار شهدای این شهر برپا می شود که علاوه بر نارضایتی شهروندان باعث فرصتی برای سودجویان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,

 

,

اگرچه در گذشته یک یا دو روز از هفته به برگزاری این بازارچه ها آن هم در حاشیه مناطق مسکونی اختصاص می‌یافت اما اکنون فروشندگان این بازارچه‌ها در چرام، در کنار گلزار شهدای شهر و حاشیه‌های آن واقع است.

, .,

 

,

این مکان علاوه بر اینکه مزاحمت هایی برای زیارت کنندگان گلزار شهدا ایجاد می کند،باعث دعوا و نزاع دسته جمعی هم شده است.

,

 

,

شاید نزدیکی این مکان تجاری با گلزار شهدا که مکانی زیارتی است،شایسته نباشد اما در گوشه و کنار بر همین امر نقدهای زیادی می شود.

,

غفتغف

, غفتغف,

شورای شهر می توانستند در این مدت برپایی ای بازارچه تدبیری بیاندیشند و با تغییر مکان آن بسیاری از انتقادات را از خود دور کنند چراکه با وضعیت فعلی همه ی افراد مقصر اصلی را شورای شهر می دانند.

,

 

,

شهروند چرامی می گوید:ما هر پنجشنبه به گلزار شهدا برای نثار فاتحه و دیدار با امواتمان می رویم که این چند روز به دلیل مشکلاتی همچون نزدیکی مکان تجاری با گلزار خلوت شده است.

,

 

,

وی افزود:وجود این مکان باعث شده است که بسیاری از مردم دیگر به گلزار شهدا سر نزده و همچنین این مکان برای برخی از ناهنجاری های اجتماعی فضایی را باز کرده است که شایسته نیست.

, .,

لبالبا

, لبالبا,

این مکان با راهروهایی تنگ که باید جای آقایان و خانم ها را مهیا کند و به نوعی عابر پیاده برای افراد باشد،به صورتی که فضایی برای رفت و آمد افراد وجود ندارد.

,

 

,

این گزارش در حالی است که سعید خردمند مدیر ارشاد اسلامی چرام در آخرین جلسه شورای اداری سال95 گفت: پنجشنبه بازار چرام جلوی گلزار شهدای این شهر کاری است غیر اخلاقی و غیر فرهنگی که باعث سلب آسایش و عدم قرائت فاتحه برای اموات خود می شود.

, .,

 

,

اما فرهنگ اخلاقی سازمانی و عمومی عاملی مؤثر بر تصمیم‌های اخلاقی است و بنابراین هر چه به اصلاح و تقویت شاخص‌های بیشتری مبذول گردد،تصمیم‌های اخلاقی جایگاه بهتری در سازمان می‌یابد.

,

فافقاف

, فافقاف,

امیدواریم مسئولان دلسوز فکری برای این امر کنند و بار دیگر باعث جلوگیری از فرهنگ اخلاقی شهر چرام شوند.

,

 

,

به مرجع ترین کانال تلگرامی چرام بپیوندید:

,

https://telegram.me/akhbarchoram

, https://telegram.me/akhbarchoram,

گزارش و عکس:صادق شیخی

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه