اخبار داغ

برترین های مسابقات استانی؛

دانش آموزان سرخه ای در مسابقات قرآنی خوش درخشیدند

دانش آموزان سرخه ای در مسابقات قرآنی خوش درخشیدند
دانش آموزان دختر و پسر متوسطه شهرستان سرخه در مسابقات قرآن و عترت و فرهنگی و هنری استان سمنان خوش درخشیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای سرخه، دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دبیرستان شهید فرهاد صفا موفق به کسب عناوین برتر در مسابقات فرهنگی و هنری استانی شدند که از جمله آن عبارت است از کسب رتبه های اول آقایان علیرضا مسعودی راد در رشته فیلم کوتاه داستانی، سجاد فدوی در رشته وبلاگ نویسی، علیرضا راز در رشته پوسترسازی، مهدی عربی در رشته عکاسی سیاه وسفید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

محمد معمار کسب رتبه اول استانی نوجوان سالم را به خود اختصاص داد و رتبه دوم این عنوان نیز به دانش آموز دیگری از شهرستان سرخه به نام ابوالفضل عربی اختصاص یافت.

,

محمدرسول جالینوس در رشته صحیفه سجادیه کسب رتبه دوم استانی را کسب کرد و در رشته نهج البلاغه نیز ابوالفضل حمزه عنوان سوم را از آن خود کرد.

,

انتخاب دانش آموزدبیرستان شهید فرهاد صفا  امیرحسین بیان به عنوان پیشتازان ارشد و فرمانده پیشتازان استان سمنان از دیگر موفقیت هایی بود که این دانش به خود اختصاص داد و مایه افتخار شهرش شد.

,

بر اساس این گزارش، دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دبیرستان آسیه نیز در مسابقات استانی در رشته های قرآن و عترت و فرهنگی و هنری خوش درخشیدند که از جمله آنها می توان به رتبه های اول خانم ها مهدیه امامی، زهرا فیض، حانیه کرد و یگانه قلی زاده به ترتیب در رشته های احکام، انشای نماز و صحیفه سجادیه اشاره کرد.

,

عناوین دوم در رشته های انشای نماز، تفسیر و پوسترسازی را نیز خانم ها مائده امامی، محدثه کلامی و رقیه ادهم به خود اختصاص دادند و عنوان سومی این دوره از مسابقات را در رشته ترتیل را نیز دانش آموز رقیه مقنی از آن خود کرد.

,

لازم به ذکر است؛ خانم ها عطیه ابک، فاطمه ادهم، زهرا امامی، نگین بصیرت، فاطمه چهارمیان، نرجس حق جو، هانیه شکوری، مائده صفی، مائده طریقت، زهرا علیزاده خرمی، معصومه علیزاده، فاطمه فخرو، نگین فرزام فر، مریم کرمانی، زهرا نظر و سحر وفایی نیز در رشته سرود عنوان نخست این مسابقات را کسب کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه