اخبار داغ

امام جمعه قهاوند:

ولایتمداری نکته ای است که در انتخاب اصلح در انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد

ولایتمداری نکته ای است که در انتخاب اصلح در انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد
امام جمعه منطقه قهاوند بیان داشت: در گزینش و انتخاب اصلح در انتخابات نکته ای که باید ویژه به آن توجه داشت ولایت مداری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهاد پرس، حجت الاسلام حسین محققی در مسجد جامع روستای هیزج بیان داشت: در گزینش و انتخاب اصلح در انتخابات نکته ای که باید ویژه به آن توجه داشت ولایت مداری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهاد پرس,

وی گفت: عمود خیمه انقلاب و نظام اسلامی یعنی ولایت مطلقه فقیه تنها ضامن حیات و بقا انقلاب می باشد وبارها تجربه شده است هر زمان مسئولین با ولایت همراه بوده اند موفقیت ها و پیشرفت ها را مشاهده کرده ایم و در هر دوره ای که کارگزاران و دولتمردان با ولایت فقیه زاویه داشته اند با انبوه مشکلات و بن بست ها مواجه شده ایم.

,

امام جمعه منطقه قهاوند بیان کرد:باید اهتمام جدی داشته باشیم تا افرادی انتخاب شوند که به فرموده امام عزیز نا اهل و نامحرم نباشند و برای دست گرفتن امانت و سرنوشت انقلاب اهلیت و شأنیت داشته باشند.

,

محققی بیان داشت: کسانی در شأن این نظام هستند که بینش آنان راجع به مسئولیت «امانت»باشد و با احساس تکلیف به میدان آمده باشند و شیفته خدمت باشد و نه تشنه قدرت باشند.

,

وی افزود:کسانی که با احساس تکلیف به میدان می آید در حالی‌که عقیده دارد نظام امانت شهیدان ومیراث امام شهیدان و حفظ نظام ازاوجب واجبات است.

,

حجت الاسلام محققی افزود:مردم به عنوان ستون فقرات انقلاب اسلامی امروز به هدف اول دشمنان تبدیل شده است و دشمن امروز به نقش مردم در حرکت مقتدرانه و عزتمندانه قطار انقلاب اسلامی پی برده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه