اخبار داغ

در گفت و گو با علمای اهل سنت عنوان شد

بیانات رهبری، نقشه راه انتخاب کاندیدای اصلح /انتخابات نمادی از مردم سالاری دینی و اقتدار کشور است

بیانات رهبری، نقشه راه انتخاب کاندیدای اصلح /انتخابات نمادی از مردم سالاری دینی و اقتدار کشور است
امام جمعه اهل سنت مینان سرباز گفت: توجه به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه خصوصیات کاندیداهای اصلح، بهترین راه برای انتخاب برترین افراد در انتخابات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی عنایت الله رسولی زاده در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به شاخصه های انتخاب کاندیدای اصلح، اظهار داشت: انتخابات به عنوان بهترین فرصت برای نمایش مردم سالاری دینی و انتخاب بهترین افراد برای پست های کلیدی کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاپایا,

وی افزود: مردم باید به این نکته توجه داشته باشند که در انتخاب فرد اصلح نباید به دنبال قوم گرایی و گرایش های سیاسی بوده و تنها خصوصیات برتر کاندیداها را مورد توجه قرار دهند.

,

امام جمعه اهل سنت مینان سرباز با اشاره به بیانات رهبری درباره شاخصه های کاندیدای اصلح، بیان کرد: مقام معظم رهبری به خوبی 52 شاخصه از خصوصیات کاندیداهای اصلح را بیان فرمودند که می تواند به عنوان بهترین نمونه، ما را در انتخاب بهترین فرد یاری کند.

,

وی ادامه داد: متاسفانه در سال های گذشته بسیاری از مردم بدون اینکه شناختی از افراد داشته باشند در انتخابات شرکت کرده و بنا بر گفته های افرادی خاص به کاندیدای مورد نظر آنان رای می دادند که این نوع رای دادن هم از نظر اخلاقی دارای ایراد است و هم از منظر اسلامی دارای اشکالات فراوانی است.

,

رسولی زاده با گلایه از تخریب کاندیدا ها و وعده های توخالی برخی افراد، تصریح کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا باید اخلاقیات انسانی و دینی را رعایت کرده و به دور از تخریب دیگر کاندیداها، تبلیغات سالم و اخلاق اسلامی را در پیش گیرند.

,

 

,

بهترین خصوصات کاندیدای اصلح، دینداری و پایبندی به انقلاب و رهبری است

, بهترین خصوصات کاندیدای اصلح، دینداری و پایبندی به انقلاب و رهبری است, بهترین خصوصات کاندیدای اصلح، دینداری و پایبندی به انقلاب و رهبری است,

مولوی الله داد رئیسی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: مهمترین شاخصه یک کاندیدای اصلح دینداری، پایبندی به اصل انقلاب اسلامی است.

, پاپایا,

وی صداقت، ایمان، اخلاص در گفتار و عمل، اعتقاد کامل به ارزشهای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه،  درک صحیح از مشکلات جامعه داشتن، قاطعیت در دفاع از منافع ملی و اسلامی را از جمله شاخصه‌های کاندیدای اصلح برشمرد و افزود: رئیس ‌جمهور آینده باید در همه زمینه های سیاست داخلی و خارجه، اقتصاد مقاومتی، ارزشهای انقلابی و مشکلات بی کاری برنامه هایی جامع و کارآمد داشته باشد.

,

امام جمعه اهل سنت راسک بیان کرد: مردم باید قوم گرایی و احساسات مذهبی را کنار گذاشته و با فکر و تحقیق درست به بهترین فرد رای دهند چراکه سرنوشت کشور در دستان افرادی است که ما به آنان رای می دهیم.

,

وی در پایان با تاکید بر اهمیت شرکت پرشور در انتخابات، تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات همچون مشتی محکم به دهان یاوه گویان غربی و دشمنان انقلاب اسلامی است و مردم باید با توکل بر خدا، توجه به منویات رهبری و با نگاه روشن رئیس جمهوری را انتخاب کنند که آینده کشور را به نحو احسنت بسازد.

,

 

,

انتهای پیام//

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه