اخبار داغ

امام جمعه خلیل آباد:

رعایت اخلاق انتخاباتی باید مدنظر تمام کاندیداها باشد

رعایت اخلاق انتخاباتی باید مدنظر تمام کاندیداها باشد
امام‌جمعه خلیل‌آباد گفت: یکی از ملاک‌های انتخاب مردم، رعایت اخلاق انتخاباتی است و تمامی نامزدهای انتخاباتی باید این ملاک را مورد توجه قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حجت‌الاسلام علی ناهیدی ظهر امروز در نشست با کاندیداهای شورای روستاها در سطح شهرستان خلیل‌آباد اظهار کرد: 29 اردیبهشت‌ماه دو انتخابات مهم و تأثیرگذار پیش رو است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی, .,

 

,

وی بابیان اینکه سرنوشت هر مسلمان قبل از هر چیز در دست خودش است، خاطرنشان کرد: انتخابات بسیاری در کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برگزارشده که تصمیم‌گیرنده در تمام آن‌ها مردم بودند.

, .,

 

,

امام‌جمعه خلیل‌آباد یکی از ویژگی‌های برتر انسان مؤمن را مشورت دانست و تصریح کرد: ایمان باید پایه و اساس مسائل اقدامات شورا باشد و هر عضو شورا می‌بایست قبل از هر نکته‌ای به امانت‌داری و حس مسئولیت داشتن توجه کند.

,

 

,

وی با تأکید بر اینکه شورا چنانچه برخلاف این عمل کند خیانت به رأی اعتماد مردم است، بیان کرد: امروزه امکانات روستا در حد یک شهر است و شوراها باید با آگاهی کامل درصحنه حضورداشته باشند.

, .,

 

,

ناهیدی ضمن با اشاره به وظایف یک شورا در شهر و روستا، عنوان کرد: بر اساس این وظایف هر شخصی می‌تواند خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهد و پیش برود.

, .,

 

,

وی بابیان اینکه منتخبین مردم باید به برنامه‌های دیگر کاندیداها احترام بگذارند، ابراز کرد: کاندیداهایی که حائز آراء اکثریت مردم نمی‌شوند نباید تبلیغات سوء انجام دهند و انتخابات را زیر سؤال ببرند.

, .,

 

,

این مقام مسئول برچسب زدن و تهمت زدن به دیگران را قابل‌قبول و منطقی ندانست و بیان کرد: چنانچه کاندیداها قانون انتخابات را ملاک تبلیغات خود قرار دهند کمتر وام‌دار دیگران می‌شود.

, .,

 

,

وی در پایان بابیان اینکه اخلاق انتخاباتی باید مدنظر تمام کاندیداها باشد، خاطرنشان کرد: یکی از ملاک‌های انتخاب مردم رعایت اخلاق انتخاباتی است و عدم رعایت این اخلاق منجر به ایجاد تنش می‌شود.

, .,

انتهای پیام/

, /,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه