اخبار داغ

اشتغال اولین و آخرین درخواست ما جوانان از رییس جمهور آینده است

اشتغال اولین و آخرین درخواست ما جوانان از رییس جمهور آینده است
دانشجویان دانشگاه پیام نور بیجار در تریبون آزاد درخواست خود را رییس جمهور آینده بیان نمودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بیجار بام ایران ، صبح امروز تریبون آزاد با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور مرکز بیجار به همت بسیج دانشجویی با موضوع انتخابات در محوطه این دانشگاه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران,

یکی از دانشجویان ترم آخر کارشناسی حقوق با قرار گرفتن در جایگاه مورد نظر گفت:با داشتن منابع نفتی و گازی جهان در کشور ایران ،آیا واقعا جایگاه مردم شریف ایران این است که در فشار و مشقت زندگی کنند؟

,

, ,

وی افزود:کشوری که بر روی بزرگترین منابع نقتی و گازی جهان قرار دارد ،اما مردمش از کمترین رفاه و آسایش برخوردار نیستند!!!

,

این دانشجوی در ادامه بیان داشت: شان و شخصیت مردم ایران این نیست که سر ماه منتظر یارانه 45 هزار و 500 تومانی باشد که آنهم به لطف دولت نهم و دهم محقق شد.

,

وی از رییس جمهور درخواست داشت: که وضعیت مردم را ببینند البته نه مرذدم خیابان سعادت آباد و فرشته در تهران را که از بهترین امکانات و رفاه کامل برخوردار هستند ،بلکه مناطق محرومی که به صورت شبانه روزی از مرزهای ایران دفاع می کنند اما برای نان شب خود محتاج یارانه نقدی هستند و در یک کلام آقای رییس جمهور حال مردم ما خوش نیست .

,

 

,

یکی دیگر از دانشجویان رشته حقوق دانشگاه پیام نور بیجار بیان داشت: در انتخابات باید به کسی رای بدهیم که دروغ نگوید و به شخصی رای بدهیم که تنها برای یک عده منفعت نداشته باشد.

,

, ,

 

,

وی گفت: رییس جمهور درکابینه خود از قشر جوان و فرهیخته استفاده کند.

,

این دانشجو تصریح کرد: با توجه به اینکه بیکاری مشکل اصلی جوانان امروزی است ، متاسفانه از کارآفرینی هم حمایت نمی شود و هیچ سرمایه ای در اختیار کارآفرین قرار داده نمی شود.

,

وی خاطر نشان کرد:مشکل ما بیکاری نیست،مشکل ما وجود افراد سه شغله و چهار شغله در جامعه است .

,

ثقفی یکی از مدرسین دانشگاه های بیجار نیز در این تریبون آزاد با تاکید بر حضور پر شور جامعه دانشگاهی در انتخابات روز 29 اردیبهشت ،اظهار داشت: غفلت و سهل انگاری در انتخابات موجب به بیراهه رفتن نظام می شود.

,

, ,

این مدرس دانشگاه تاکید کرد: در انتخابات با انتخاب فرد اصلح باید به کسی رای بدهیم که اخلاق مدار باشد و دارای برنامه باشد و دور از هرج و مرج باشد.

,

یکی دیگر از دانشجویان با قرار گرفتن در پشت تریبون اینگونه سخن خود را آغار نمود که کاندیداها با وعده های دروغین مردم را گول نزنند ،جلوی فساد را بگیرند ، این همه اختلاف طبقاتی در کشور اسلامی برای چه است؟؟

,

وی بیان داشت: رییس جمهور چرا جلوی دزدی و غارت را نمی گیرد ،وقتی می بیند یکی از وزیرانش در حال سوء استفاده از بیت المال هستند چرا به آنها تذکر نمی دهد و جلوی آنها را نمیگرد؟؟

,

در این تریبون آزاد یکی دیگر از دانشجویان با قرار گرفتن در پشت تریبون گفت: اولین و آخرین درخواست ما از کاندیداها ،اشتغال ، اشتغال و اشتغال است.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه