اخبار داغ

مدیر آموزش وپرورش شهرستان مرند:

کلنگ ساخت مدرسه ۶ کلاسه در یامچی شهرستان مرند به زمین زده شد+تصاویر

کلنگ ساخت مدرسه ۶ کلاسه در یامچی شهرستان مرند به زمین زده شد+تصاویر
با حضورمدیرکل نوسازی مدارس استان،مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان و فرماندار شهرستان ویژه مرند، شماری از خیران مدرسه ساز و قشرهای مختلف مردم کلنگ ساخت مدرسه 6 کلاسه در این شهرستان به زمین زده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام مرند،علیار راستگو  فرماندار شهرستان ویژه مرند در مراسم کلنگ زنی مدرسه  شش کلاسه خیر ساز شهر یامچی اظهارداشت: اعتماد و مشارکت مردم سرمایه ای بسیار ارزشمندبرای نظام است و خیرین با انفاق مال خود  خدمات ارزنده ای به کشور انجام داده اند  که از جمله آنها در حوزه مدرسه سازی است.

وی افزود: در شهرستان مرند ۱۲۰ کلاس درس در طی سه سال در شهرستان مرند توسط خیرین مدرسه ساز به جمع کلاسهای این منطقه افزوده شده است.

وی ادامه داد: خیران با تلاش برای گسترش فضاهای آموزشی زمینه رشد و شکوفایی جامعه را فراهم می کنند که اقدام این عزیزان قابل تقدیر است.

فرماندار مرند درادامه خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش نهادی مقدس و در حقیقت مدرسه انسان سازی است، بنابراین همه باید تلاش کنیم مشکلات و کمبودهای این حوزه برطرف شود و این مهم نیازمند تلاش و کوشش همه دستگاههای اجرایی، خیرین و سایر افراد جامعه است.

پیری مدیرآموزش و پرورش شهرستان مرند نیز دراین  مراسم،ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از حضور خیرین در امر مدرسه سازی به ویژه خیر نیکوکار سرکارخانم اعظم ملا عیس گفت : مدرسه 6کلاسه کیان یامچی دومین مدرسه ای است که توسط حاجیه خانم اعظم ملاعیسی در شهرستان مرند مورد کلنگ زنی قرار میگیرد و این هفدهمین مدرسه  در کارنامه  مدارسی خیر ساز در شهرستان مرند  قرار می گیرد.

وی افزود:نمایندگی بخش یامچی در امر مدرسه سازی با مشارکت خیرین در شهرستان مرند نسبت به دیگربخشها و شهرهاپیشتاز بوده و در طول سه سال تعداد ۶۵  کلاس درس به کلاسهای درسی این بخش افزوده شده است

خانم اعظم ملا عیسی خیر ارجمند نیز نیز در مراسم کلنگ زنی مدرسه 6کلاسه کیان یامچی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم میهمان نواز شهرستان مرند به ویژه بخش یامچی، گفت : این مدرسه را در سالرز میلاد امام حسین (ع) به یاد یار وفادار حضرت به نام (کیان ایرانی) به نام نوه ام کیان غفاری در6کلاس کلنگ زنی می کنم.

این بانوی نیکوکار در ادامه افزود: ما در این امر مدرسه سازی به حمایت بیشتر مسئولین ذیربط در تسهیل امورات نیاز بیشتری داریم و به حول وقوه الهی بعد از اتمام مدرسه 12کلاسه امام رضا(ع) مرند مدرسه استثنایی را با نام (بهشت معصومه) در شهرستان مرند کلنگ زنی خواهم کرد و به دعای خیر شما نیاز مبرم دارم.

درپایان این مراسم نیز ،کسایی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان نیز با تقدیر از عملکرد مدیریت آموزش و پرورش مرند در جذب خیرین و همچنین قدردانی از خیرین مدرسه ساز شهرستان مرند گفت: امروز ما شاهد مشارکت روز افزون خیرین برون استانی در امر مدرسه سازی هستیم و این نوید بخش آینده ای روشن برای فرزندانمان بوده که منجربه  کاهش مشکلات فضای آموزشی منطقه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام مرند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

تصاویر:

, تصاویر:, تصاویر:,

 

,

, , , , ,

, ,

, , , ,

, ,

, , , ,

, , , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

 

,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

 

,

 

,

, , , ,

 

,

, , , ,

, ,

, ,

 

,

, ,

انتهی پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه