اخبار داغ

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب:

خطر قرمز دستگاه قضایی در میاندوآب، قانون است/کاندیداها، اخلاق اسلامی را رعایت کنند

خطر قرمز دستگاه قضایی در میاندوآب، قانون است/کاندیداها، اخلاق اسلامی را رعایت کنند
دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب گفت: خط قرمز قوه قضائیه در این شهر، قانون است و هرکس بخواهد خلاف قانون حرکت کند باید پاسخگو باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام مختار اصلانی در جلسه توجیهی کاندیداهای شورای شهر میاندوآب با بیان اینکه انتخابات در ایران اسلامی، نمود مردم سالاری دینی بوده و سبب یاس دشمنان شده است، اظهار کرد: دشمنان با تمام قدرت وارد شده اند تا شور انتخاباتی را در کشور کم کنند ولی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، بار دیگر دشمنان را مایوس خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب با تاکید بر اینکه کاندیداهای شورای اسلامی باید اخلاق اسلامی و انتخاباتی را رعایت کنند، افزود: کاندیداها به خاطر رسیدن به یک پست و جایگاه، نباید مصالح نظام، قانون و کشور را زیرپا بگذارند.

,

وی با بیان اینکه طبق قانون، هیچ کس حق استفاده از امکانات دولتی را ندارد، گفت: راه اندازی کارناوال های سواره و پیاده در خیابان ها، تشکیل ستاد انتخاباتی در خیابان امام خمینی(ره) ممنوع و هرگونه توهین و پخش شبنامه در فضای مجازی و حقیقی خلاف است.

,

اصلانی تصریح کرد: هر کسی که بخواهد قلدری کرده و نظم عمومی را بر هم بزند، باید منتظر عواقب آن باشد چرا که اجازه نمی دهیم به خاطر عده ای، امنیت و آرامش به هم بخورد.

,

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب اظهار کرد: خط قرمز قوه قضائیه در این شهر، قانون است و هرکس بخواهد خلاف قانون حرکت کند باید پاسخگو باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه