اخبار داغ

شهروندان بهمئی:

جنبش 78درصدی دولت هی اصلاح طلب دیگر کارایی ندارد/ دوره چهار ساله کنونی همان تفکر 78درصدی هاست+تصاویر

جنبش 78درصدی دولت هی اصلاح طلب دیگر کارایی ندارد/ دوره چهار ساله کنونی همان تفکر 78درصدی هاست+تصاویر
عده ای از شهروندان بهمئی با نقد عملکردمدیران 78درصدی هم پیمان دولت فعلی از ابتدای انقلاب تاکنون،تغییر شرایط کنونی و 4 ساله شدن ریاست جمهوری روحانی را پیش بینی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری آوای ماغر، عده ای از شهروندان بهمئی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری عملکرد 78درصدی های هم پیمان دولت فعلی در مدیریت کشوررا نقد کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وای ماغر,

فرهاد معصومی در این زمینه به خبرنگار آوای ماغر گفت:من تعجب می کنم که با وجود حاکمیت چشمگیر 78درصدی ها بر ریاست جمهوری کشور، چگونه دوباره مظلوم نمایی می کنند.

, آوای ماغر,

, ,

 

,

وی افزود:خنده دار این است که باز هم مدعی هستند که ما محدودیت داریم اما به نظر بنده بهترین فرصت برای پایان دادن به حاکمیت سیاسی این جریان الان فراهم شده است.

,

معصومی گفت: بنده معتقدم در صورت وحدت و اتحاد می توانیم شاهد اولین رئیس جمهور 4 ساله باشیم و به حاکمیت مدیران 78درصدی پایان دهیم.

,

صدراله آوری، شهروند دیگر بهمئی گفت:جریان هم پیمان دولت از ابتدای انقلاب تاکنون بارها مانند آفتاب پرست رنگ عوض کرد اما در باطن و واقعیت 78درصد مالکیت رئیس جمهوری را با همین تغییر رنگ و شعار تصاحب کردند.

,

, ,

وی افزود: فکر کنم مردم در این دوره یک اتفاق جدید رقم می زنند و به حاکمیت 78درصدی ها پایان می دهند به شرط اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری را در بحث انتخاب اصلح مد نظر داشته باشند و با هوش و ذکاوت نامزد دلسوز و شایسته تر را انتخاب کنند.

,

حمیدرضا طیب نیا در این باره گفت:گاهی در افکار عمومی مطرح می شود که ریاست جمهوری در دوره های مختلف در دست جریان های سیاسی کشور در گردش بود، در صورتی که اینگونه نیست.

, .,

, ,

 

,

وی افزود:انتخابات سال 88 برای همگان ثابت کرد که تفکر سیاسی حاکم بر ملت از سال 60 تا سال 1388بعد از افشاگری فائزه هاشمی که به صورت عملی و مستند در نشست سران فتنه شرکت و از آنها حمایت کرد، آشکار شد که در این مدت یک تفکر در چند لایه متفاوت و پنهان بر ملت حاکم بود.

,

طیب نیا تصریح کرد: در سال 88 بعد از فتنه براندازی در قالب موج سبز، این جریان که نتوانست از لحاظ سیاسی دولت نهم را کنار بگذارد و در روز 9دی ملت پاسخ آنها را در یک اقدام انقلابی داد، کودتای اقتصادی و بحث تشدید تحریم ها را کلید زدند.

,

وی گفتنقبلا مجلس ششم و فراری های خارج نشین دولت اصلاحات اطلاعات زیادی از فرآیند اقتصادی مملکت به دشمنان نظام دادند که شاهد تحریم و تورم بالا بودیم که هدف آنها نه تنها تضعیف دولت دهم بلکه تضعیف رهبری و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران بود.

,

هوشمندی، شهروند دیگر بهمئی گفت: دوره چهار ساله کنونی در قالب دولت اعتدال اما با همان تفکر حاکمیتی 78درصدی ها به نفع تجار، بازرگانان طبقه مرفه و اشرافیت بود که در آن رکود بی سابقه بود.

,

, ,

وی خاطرنشان کرد: تولید تعطیل شد و حتی پروژه های مسکن مهر هم در بیشتر موارد راکد و بی فرجام ماند.

,

, ,

یاسر چمنی دیگر شهروند جوان بهمئی با بیان اینکه حاکمیت تفکر 78درصدی هم پیمان دولت بر کشور فرصت زیادی بود که خودشان به خوبی از آن استفاده نکردند، گفت: باید مردم در 29 اردیبهشت فردی را انتخاب کنند که به جای توجه ویژه به درصد پایین و خاص جامعه، به فکر فقرا، جوانان و منافع ملی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه