اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات مراوه تپه:

انقلاب امام زمان (عج) بیشتر یک انقلاب فرهنگی و فکری است

انقلاب امام زمان (عج) بیشتر یک انقلاب فرهنگی و فکری است
انقلاب امام زمان (عج) بیشتر یک انقلاب فرهنگی و فکری است ، تا نظامی ، به سبب همین شیوه رفتار کردن است که مردم بدون هیجچ خونریزی جذب او می شوند و در زیر سایه او قرار می گیرند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی ضمن عرض تبریک و تهنیت بمناسبت ایام میلاد سر  سعادت حضرت امام زمان (عج) در خصوص ظهور قیام و انقلاب امام زمان (عج) اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائل و دغدغه های فکری مردم و جوانان ما در خصوص ظهور، قیام و انقلاب امام زمان (عج) در روی کره زمین است . بسیاری از مردم می خواهند بدانند که امام زمان (عج) چگونه انسانی است؟ کی ظهور می کند؟ با مردم چگونه رفتار می کند؟ قصد و هدفش از ظهور چیست؟ هنگام ظهور چه فعالیت ها و عملکردهایی را از خود نشان می دهد؟ چه برنامه هایی برای افراد بشر دارد  و ..... .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان,

کارشناس مسائل دینی و مذهبی در ادامه تاکید کرد: در پاسخ به این سوالات و سوالات دیگر که نشان از دغدغه دینی و مذهبی مردم نسبت به خود ، آینده و امام زمانشان است ، باید گفت ، قضاوت کامل و قطعی در مورد جزئیات قیام امام زمان (عج) برای ما ممکن نیست ، اما آن چه از جمع بندی روایات دینی از ائمه اطهار ( ع ) و دلایل عقلی و نقلی آیات قرآن کریم به دست می آید ، این است که انقلاب امام زمان (عج) یک انقلاب و قیام جهانی است و فقط مختص به قوم و گروه خاص از جمله مسلمانان نیست بلکه کل افراد بشر درگیر هستند .

,

حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی ادامه داد: مسئله دیگر این است که انقلاب ایشان بیشتر یک انقلاب فرهنگی و فکری است ، تا نظامی و به همین سبب و شیوه رفتار کردن ، است ، که اکثر مردم بدون هیچ جنگ و خون ریزی و مقاومتی، جذب حکومت امام زمان ( عج ) می شوند و در زیر سایه او قرار می گیرند .

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه با بیان اینکه یکی از اهداف مهم ظهور امام زمان (عج) برقراری عدالت است تصریح نمود: با ظهور ، قیام و انقلاب جهانی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) عدالت و امنیت در روی کره ی زمین ایجاد می شود. ما روایات و احادیث مختلفی از ائمه اطهار (ع) در خصوص حکومت حضرت مهدی (عج) ، که عدالت فراگیر می شود و همه بهره های آسمان و زمین بدون تبعیض نصیب همگان خواهد شد ، زیادی داریم ، همان گونه که امام حسین ( ع ) در حدیثی زیبا و مهم می فرماید « هنگامی که قائم قیام می کند، عدل گسترده می شود و این گستردگی عدالت ، نیکوکار و فاجر را دربرمی گیرد »

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه