اخبار داغ

انتخابات از نظر دانشجویان علوم سیاسی:

رییس جمهور منتخب باید با دردهای مردم آشنا باشد

رییس جمهور منتخب باید با دردهای مردم آشنا باشد
دانشجویان رشته علوم سیاسی انتخابات را امری مهم و سرنوشت ساز برای آینده ایران دانستند و رییس جمهور آینده را با تعبیر آشنا با درد مردم تعریف نمودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ این روزها حال و هوای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات شورای شهر و روستا بر نقطه به نقطه شهر حاکم است و انتظارات مردم از کاندیدای ریاست جمهوری نقل هر مکان و محفلی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یکی از انتخابات سرنوشت‌ساز کشور ما به حساب می‌آید، چرا که سرنوشت چهار ساله کشور در گرو انتخاب ما است و هر عملی مثبت و یا منفی که در این چهار سال انجام می‌شود، ارتباط تنگاتنگی به آرای ما دارد.

,

بی‌کفایتی دولتمردان دلیل بحران کشور است

, بی‌کفایتی دولتمردان دلیل بحران کشور است,

محسنی یکی از دانشجویان رشته علوم سیاسی در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار داشت: در آستانه انتخابات مهم ریاست جمهوری قرار داریم و همه مردم باید با شناخت درست از همه کاندیدا و همچنین داشتن بصیرت کافی شخص اصلح را پیدا کرده و به آن رای دهند.

,

وی با تاکید بر اینکه در چهار سال گذشته با هجوم بحران‌ها به علت بی‌کفایتی دولتمردان رو‌به‌رو بودیم، عنوان کرد: مساله اصلی ما در کل کشور و به ویژه استان با ظرفیت هرمزگان، بحث اشتغال است و این امر باعث شده است که تعداد زیادی از جوانان ما با بیکاری مواجه شوند.

,

این دانشجوی علوم سیاسی گفت: هرمزگان استان فقیر و یا کم ظرفیتی نیست چرا که با درصد عظیمی منابع کل کشور را پوشش می‌دهد اما متاسفانه دولت‌ها نگاه خوب و مثبتی به این استان ندارند و فقط شعار می‌دهند، شعارهایی که پس از گذشت زمان آن را انکار می‌کنند.

,

وی اظهار کرد: رای ما در انتخابات ریاست جمهوری، آینده و سرنوشت ما را رقم می‌زند، امیدوارم همه مردم و به ویژه جوانان فریب سخنان و شعارهای نامزدها را نخورند و با بصیرت و آگاهانه به فرد اصلح که درد ما را بشناسد و به دنبال رفع آن باشد، رای دهند.

,

حضور در انتخابات رای به نظام مقدس اسلامی است
عبدالهی یکی دیگر از دانشجویان رشته علوم سیاسی اظهار داشت: حضور همه ما در صحنه انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که ما با حضور خود در وهله اول به نظام مقدس اسلامی و کشورمان رای می‌دهیم.

, حضور در انتخابات رای به نظام مقدس اسلامی است,
,

وی بحث اقتصاد را مهمترین مساله در برهه کنونی دانست و عنوان کرد: مقام معظم رهبری هر ساله در انتخاب شعار مهم و اساسی سال به بحث اقتصاد کشور اشاره می‌کنند، اما متاسفانه این مهم در چهار سال قبل به صورت مهجورانه و غریبانه به آن نگاه شده است.

,

این دانشجو گفت: ما باید فرد اصلح را پیدا کنیم و وظیفه ما است که به آن رای دهیم، نباید گول شعار‌های به ظاهر قشنگ که در عمل غیر قابل تحقق هستند را بخوریم، چرا که گول خوردن ما در سال ۹۲ برای ما کافی است.

,

عبدالهی تصریح کرد: امیدوارم در انتخابات شخصی بر روی مسند ریاست جمهوری قرار گیرد که نسبت به دردهای مردم آشنا و در واقع خود درد‌شناس و طعم درد را چشیده باشد، تا بتواند مشکلات عدیده کشور را حل‌و‌رفع کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه