اخبار داغ

رئیس اداره آموزش و پرورش دماوند خبر داد

تاکنون ۲۲ مدرسه توسط خیران در دماوند احداث شده است / افتتاح ۳ مدرسه توسط خیران شهرستان دماوند در آینده نزدیک

تاکنون ۲۲ مدرسه توسط خیران در دماوند احداث شده است / افتتاح ۳ مدرسه توسط خیران شهرستان دماوند در آینده نزدیک
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند با بیان اینکه تاکنون ۲۲ مدرسه توسط خیران در شهرستان دماوند احداث شده است، گفت: افتتاح سه مدرسه توسط خیران شهرستان دماوند در ماه‌های آتی در دستور کار قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تارود، مهرداد پورفتحی با اشاره به فرهنگ مدرسه‌سازی در شهرستان دماوند اظهار داشت: خوشبختانه بحث رونق فعالیت خیران مدرسه‌ساز، از جمله اموری است که در جامعه و تبع آن شهرستان دماوند با اقبال خوبی مواجه بوده است و اعتقاد این افراد بر این است که تاثیر انفاق در زندگی آن‌ها مشهود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تارود,

وی گفت: مسجد سازی و ایجاد مدرسه از جمله امور موکد در دین مبین اسلام است؛ زیرا این موارد در زمره انسان‌سازی قرار دارد.

,

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: امسال به جای برگزاری همایش کلی، تصمیم ما بر تقدیر از خیران مدرسه‌ساز در همان مدرسه است؛ به این ترتیب در این راستا، مراسم تقدیر از خیر مدرسه‌ساز، حاج احمد ابراهیمی را در مدرسه ابراهیمی ترتیب دادیم و تنها به تجلیل از امور خیرخواهانه ایشان می‌پردازیم.

,

پور فتحی خاطرنشان کرد: این مراسم با همراهی شهردار، هیئت امنا و کسبه شهر برگزار شد که امید است موجب تقویت فرهنگ خیرخواهانه مدرسه‌سازی گردد.

,

وی تاکید کرد: در حال حاضر ۳۶ درصد از مدارس کل کشور توسط خیران احداث گردیده است که خوشبختانه شهرستان دماوند نیز از این امر مستثنی نیست؛ به این ترتیب تاکنون ۲۲ مدرسه توسط خیران در شهرستان دماوند احداث گردیده است.

,

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند با اشاره به افتتاح ۳ مدرسه توسط خیران در ماه‌های آتی تصریح کرد: ممکن است برخی افراد توانایی ساخت مدرسه نداشته باشند؛ لیکن می‌توانند در امور جزئی مانند ساخت نمازخانه، تجهیز آزمایشگاه و بازسازی سرویس‌های بهداشتی در مدارس سهیم باشند.

,

همچنین منصور خطیبی، مدیر عامل مجمع خیران مدرسه‌ساز شهرستان دماوند گفت: این امر موجب افتخار است که شهرستان دماوند دارای تعداد زیادی از خیران مدرسه‌ساز است و توانسته‌اند به این ترتیب، نامی نیکو از خود به یادگار بگذراند.

,

گفتنی است که در پایان این مراسم، مسئولان از تندیس ماندگار خیر مدرسه‌ساز، احمد ابراهیمی رونمایی کردند.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه