اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری:

دولت جدید باید در چارچوب قانون و تبعیت از رهبری حرکت کند

دولت جدید باید در چارچوب قانون و تبعیت از رهبری حرکت کند
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت جدید باید همسو با کلیات نظام و در چارچوب قانون اساسی و تبعیت از رهبری حرکت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛آیت الله سید احمدحسینی خراسانی در گفتگو با مشهد پیام اظهار کرد: حضور پرشکوه ملت ایران در پای صندوق‌های رای با انضباط، نظم و امنیت مثال زدنی و ستودنی همراه بود و این را باید به مقام معظم رهبری و ملت عزیز ایران و طرفداران نظام اسلامی در سراسر جهان تبریک گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهد پیام ,

 

,

وی با بیان اینکه شکوه حضور مردم بر پای صندوق ها در حد یک حماسه ملی و انقلابی بود، تصریح کرد: آنچه در انتخابات حائز اهمیت است، شکوه حضور مردم در حد یک حماسه ملی بود و این امر باعث برانگیختن بهت جها‌نیان بوده است.

,

 

,

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: فردی که انتخاب می‌شود باید در خدمت ملت و نظام باشد و در راستای اصول انقلاب و ارزش‌های خون مقدس شهدا حرکت کند.

,

 

,

آیت حسینی خراسانی با اشاره به پذیرفتن نتیجه انتخابات، افزود: فردی که انتخابات می‌شود باید با همراهی و همدلی با تمام جریانات سیاسی کشور و  بر اساس آنچه قانون و منافع ملی کشور است، عمل کند.

,

 

,

وی در رابطه با صحبت‌های برخی کاندیداها در مناظرات، گفت: در دوره تبلیغات ریاست جمهوری چه در مناظرات و چه در سخنرانی‌ها و اظهار نظرها، برخی نامزدهای ریاست جمهوری نکاتی مطرح می‌شد که خارج از چارچوب ادب و اخلاق اسلامی و ناسازگار با تعالیم دینی و مصالح منافع ملی ما بود.

,

 

,

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: در فضای رقابت و انتخابات چنین مطالبی گفته شده و امروز انتظار همه دلسوزان نظام و علاقه‌مندان سرنوشت کشور این است که نیت این افراد در سخنرانی‌ها جبران شود.

,

 

,

آیت الله حسینی خراسانی با اشاره به همراهی دولت با نظام یادآور شد: دولت جدید باید  هماهنگی و همسویی با کلیات نظام و در چارچوب قانون اساسی و همراهی و تبعیت از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری ونیز خدمت در جهت  پیشرفت کشور داشته باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه