اخبار داغ

شهروندان شهرک سبزدشت از همیشه محروم‌ترند/سبزدشت بدون عضو شورای شهر

شهروندان شهرک سبزدشت از همیشه محروم‌ترند/سبزدشت بدون عضو شورای شهر
قطعی‌های مکرر آب، برق و گاز در شهرک سبزدشت نارضایتی و اعتراض مردم این شهرک را به‌دنبال داشته است، اما این مشکلات همچنان ادامه‌دار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، تامین آب، برق و گاز که الزامات زندگی امروزی در هر منطقه‌ای است، از جمله اساسی‌ترین وظایف مسئولان و شهرداری‌ها به‌شمار می‌رود، که اساساً با وجود این امکانات شهرها و در ادامه آن شهرداری‌ها شکل می‌گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

شهرستان پرجمعیت بهارستان که با ضعف زیرساخت‌ها رو به‌رو هست، از جمله مناطق محرومی است، که ساکنان آن در طول هفته در نقاط مختلف بارها با قطع آب، برق و گاز رو به رو می‌گردند.

,

شهرک سبزدشت که جزوی از شهرگلستان می‌باشد، از جمله مناطقی است، که با قطعی‌های مکرر آب و برق و گاهاً گاز رو به رو می‌شود، و این امر سبب نارضایتی و اعتراض‌های شهروندان شده است، چرا که آب و برق در زندگی امروز نیازهای اساسی زندگی می‌باشند، به شکلی که روستاها هم از این امکانات برخوردار هستند.

,

بنا به گفته شهروندان این شهرک، آب کوچه‌های گلستان یکم تا چهارم در روزها جمعه به‌طور کامل قطع می‌شود، همچنین در بخش‌های دیگر شهرک هم در طول روزهای هفته بارها آب و برق قطع می‌شود، و سبب ایجاد خلل در زندگی روزمره و کار شهروندان می‌شود.

,

همچنین لازم به ذکر است، که علاوه بر مشکلات اساسی قطع آب، برق و گاز در سطح شهرستان بهارستان، شهروندان بهارستانی با مشکل پایین بودن سرعت اینترنت رو به رو هستند، و در بعضی از روزها اینترنت‌های مخابراتی و مودم‌ها قطع می‌شوند.

,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه ، باید دید در دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر گلستان که هیچ یک از اهالی شهرک سبزدشت در آن حضور ندارند، مشکلات مردم این شهرک ادامه دار خواهد بود و یا اعضای شورای شهر و شهرداری گلستان فکری به حال شهروندان محروم سبزدشت خواهند کرد.

, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه