اخبار داغ

امام جمعه شاهرود:

اخلاق مداری ملاک عمل مسئولان باشد/تاکید بر حفظ حرمت ماه رمضان

اخلاق مداری ملاک عمل مسئولان باشد/تاکید بر حفظ حرمت ماه رمضان
امام جمعه شاهرود گفت: گفتن مامورم و معذور نباید ملاک عمل مسئولان در برخورد با مردم باشد بلکه باید اخلاق مداری و حفظ شان مردم ملاک عمل مسئولان و روسای ادارات باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نسل شاهوار شاهرود حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در دومین جلسه شورای اداری این شهرستان به میزبانی فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود در تفسیر بخش هایی از نامه 53 امیر المومنین علی علیه السلام به مالک اشتر گفت: در بخشی از این نامه آمده است که ای مالک به مردم نگو مامورم و معذور، ممکن است این پاسخ برای برخی افراد کاربرد داشته باشد اما با همه مردم بدین صورت رفتار نکن چرا که این برخورد دل را سنگین و دین را تباه می سازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود,

وی اظهار کرد: در قسمت دیگر این نامه به مالک آمده است که هر گاه ابهت و خیال ریاست تو را گرفت، نگاه کن بالا دست تو خدای متعال سلطنت فوق تو دارد تا ابهت ریاست از تو گرفته شود.

,

امام جمعه شاهرود با تاکید بر اینکه مسئولان و روسای ادارات ما نیز نباید بدین گونه رفتار کنند و باید رفتاری همراه با خشوع و فروتنی با مردم داشته باشند خطاب به مسئولان افزود: با گفتن مامورم و معذورم به مردم و رفتاری از سر تکبر ممکن است به مدیر بالادستی تقرّب پیدا کرده و نزدیک شوید اما مردم را از دست می دهید.

,

امینی تاکید کرد: مسئولیت و میز ریاست چند صباحی است، توهم مسئولان را بر ندارد، با ابهت و از سر تکبر با مردم برخورد نکنند و گره از کار مردم بگشایند که هم رضایت خداوند متعال را به دنبال دارد هم مردم.

,

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیان کرد: رمضان فرصت عبادت، بندگی و تهذیب نفس است و همه باید به بهترین نحو از این ماه مبارک بهره مند شویم.

,

امام جمعه شاهرود با تاکید بر حفظ حرمت ماه رمضان تصریح کرد: ممکن است افرادی باشند که به دلیل بیماری و مشکلات جسمی توانایی روزه گرفتن نداشته باشند و یا مسافر باشند اما باید حرمت ماه رمضان را نگاه دارند زیرا در نظام جمهوری اسلامی ایران همه باید زمینه ادای فرائض و شعائر دینی را فراهم آوریم.

,

امینی با اشاره به انتخابات 29 خرداد ماه و حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای گفت: چهار رکن یک انتخابات مشارکت بالای مردم، رقابت، امنیت و سلامت انتخابات است که این انتخابات داشت و باعث آبروی نظام، نمایش اقتدار و عزت کشور است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه