اخبار داغ

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

۱۰ هزار رای در انتخابات شورای شهر زنجان شمارش نشده است/ نباید حقی از کسی ضایع شود

۱۰ هزار رای در انتخابات شورای شهر زنجان شمارش نشده است/ نباید حقی از کسی ضایع شود
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به اخذ ۱۰ هزار رای به صورت دستی در شهر زنجان گفت: ۱۰ هزار رای در شورای شهر زنجان شمارش نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علی وقف در جمع خبرنگاران با اشاره به اعتراضات نامزدهای شورای شهر زنجان به نتیجه انتخابات اظهار کرد: با تمام احترامی که به تک تک منتخبین شورای شهر داریم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم اما علی الظاهر این روندی که در انتخابات وجود داشته جای بحث و تامل دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه نباید حق نامزدهای دیگر ضایع شود، عنوان کرد: دو موضوع وجود دارد که به طور یقین باید مورد توجه قرار گیرد.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار رای به صورت دستی اخذ شده است، افزود: این تعداد رای که به صورت دستی نوشته شده شمارش نشده است که با توجه به صراحت قانونی حتما باید به هر نحوی رایی که گرفته می‌شود، شمارش شود.

,

وی با تاکید بر اینکه عدم شمارش آراء دستی مخالف با آئین‌نامه‌های اجرایی انتخابات است، گفت: نکته دوم این است که تعداد آرا در بیشتر صورتجلسات نوشته نشده است.

,

وقف‌چی با بیان اینکه به گفته برخی نامزدهای شورای شهر در ۸۰ درصد صورتجلسات تعداد آراء نوشته نشده است، ابراز کرد:  این دو مورد از مواردی است که دوستان هیئت نظارت و هیئت اجرایی باید به آن توجه کنند و یک بررسی مجدد نیز صورت بگیرد.

,

وی با تاکید بر اینکه ۱۰ هزار رای دستی حتما باید شمارش شده و در نتیجه اعمال شود، افزود: نامزدها این انتظارات را دارند و ما نیز به عنوان نماینده مردم از هیئت نظارت، هیئت اجرایی و فرماندار زنجان درخواست داریم به این موارد رسیدگی کنند.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید حقی از کسی ضایع شود، اظهار داشت: علاوه بر بحث‌های دیگری که وجود دارد اما عمده درخواست نامزدهای شورای شهر زنجان همین دو مورد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه