اخبار داغ

هنرمند البرزی در جشنواره شعر طنز و داستان کوتاه درخشید

هنرمند البرزی در جشنواره شعر طنز و داستان کوتاه درخشید
ژاله معینی از نویسندگان البرزی در جشنواره شعر طنز و داستان کوتاه اراک در بخش داستان با موضوع دفاع مقدس حایز رتبه سوم شد و درخشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نگارانه؛ژاله معینی از نویسندگان البرزی در جشنواره شعر طنز و داستان کوتاه اراک در بخش داستان با موضوع دفاع مقدس حایز رتبه سوم شد و درخشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگارانه؛,

محورهای جشنواره داستان کوتاه اراک شامل شهروندی با موضوعات فرهنگ ترافیک، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، حفظ و نگهداری فضای سبز، مدیریت پسماند و تفکیک زباله، ایمنی و آتش نشانی، حفظ و نگهداری از منظر و سیمای شهری و آپارتمان نشینی و حقوق شهروندی بود.

,

 محور دیگر این جشنواره ویژه است که برای این بخش موضوعات دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت، نماز، عفاف و حجاب، آسیب های اجتماعی (طلاق، اعتیاد، حاشیه نشینی و تکدی گری) و فضای مجازی (آسیب ها و مزایا) در نظر گرفته شده بود.

,

ژاله معینی نویسنده ومنتقد ادبی ، مسئول کانون های ادبی شهرستان ساوجبلاغ ، عضو هئیت مدیره انجمن نویسندگان کرج،نایب الرئیس شورا ادبیات داستانی بسیج هنرمندان استان البرز، صاحب دو رمان ویک مجموعه داستان  چاپ شده  . بنام های رمان طلسم، رمان شیطان منم، مجموعه داستان برکت (به سفارش اداره اوقاف شهرستان با موضوع وقف)  یک رمان  اماده چاپ بنام اشک ماهی وزندگی نامه  امیر ارتش( امیر مسلم بهادری) که زیر چاپ می باشد است.

,

photo_2017-06-03_09-04-32

, photo_2017-06-03_09-04-32,

گفتنی است رمان اشک ماهی من  از این نویسنده البرزی نیز در هفتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان سال  91 استان البرز اول شد ودیپلم افتخار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه